ja ze eet wel overdag Noa eet gewoon met de pot mee het zal vast nog steeds die stomme fases zijn die ze meemaken maar het is zo frustrerend wat ik weet nou bijna zeker dat ze vanacht wakker wordt van de honger
hoe oud is ze?mss kan je als vervaning brood of toch ene potje baby voeding geven? heb op dga verblijf gewerkt en dat adviseerde we de ouders soms
Angel, ik ga nooit elke avond zelfde tijd naar bed en smorgens vroeg sta ik nooit op dezelfde tijd, vooral nu dat ik niet meer werk en dat de kids niet naar school moeten. Ik heb gisteren een ovutest, dus wij lopen gelijk angel...
jah mss brood dan idd.mss wil ze nu gewoon niet warm eten? meid hoop dat het helpt.want wakker wordne omdat ze honger heeft is ook niet goed. of een bord pap?
Meiden wat kunnen jullie klesten. Niet bij tehouden als je de hele dag werkt. Zwangeren gefeliciteerd!!!!! Ongi balen, hopelijk komende ronde meer geluk
Idd Ricmar niet bij te houden als je ook echt werkt Las iets over helaas een negatieve test voor krista?? (sorry naam vergeten) en dat Naily eindelijk een bloedtest krijgt?? Nog steeds hoge temp snippie?? ging jij vandaag niet naar de gyn of was dat morgen??? Ego: ik heb weer een test gehaald (CB digitaal) en die wil ik morgen gaan doen.
Kan je ook niet echt werken dan?? Ik ben eigen baas maar heb geen tijd om tussen door de site te bezoeken, daarbij heb ik niet echt een internet verbinding, maar ach ik vind de aparte lijst wel makkelijk, dan kan ik snel zien hoe het er voor staat, kan alleen dan niet alle in en outs bijhouden.
ik heb haar net een lekker fles pap gegeven ze was namelijk weer wakker geworden ze lag om half 6 al op bed vanwege dat ze vanacht had liggen spoken die fles heeft ze heerlijk opgedronken en ligt nu weer heerlijk in haar bedje
Indi??? Ricmar: volgens mij zitten er hier best veel op kantoor en die hebben tijd om tussendoor hier te kijken en te reageren.
Trotsemama wat goed zeg!!!mss voorlopig even doen als ze weer weigerd met eten een fles pap geven. als je het niks vind moet je het zeggen hoor.
Lastig hé trotsemama als ze niet willen eten. Mijn dochter eet ook heel slecht dus geven we haar ook altijd nog pap voor het slapen gaan.
ik wil in iedergeval dat ze wat binnen krijgt maar eeb strijd er van maken wordt ik helemaal zo moe van ben al moe (ziekte van pfeifer) wordt er soms echt radeloos van maarja nu weer een heerlijke fles pap ben alleen bang als ik dit vaker ga doen dat ze dit weer aanleerd en ze krijgt eigenlijk alleen sochtend nog een fles pap en smiddags groeimelk
nee hoor wat je zou kunnen doen nu eerst dus 2keer pap geven per dag en dat langzaam afbouwen.en combineren met avond eten.ook al eet ze maar 1hapje
jaa dat zou kunnen zou morgen dit is kunnen aankaarte bij het cb morgen krijgt ze namelijk weer een prikje Maarre dames even een vraagje met welke zw testen jullie en welke raden jullie aan ?? ik mag al weer over 7 daagjes(A)