Hallo Ik ben "nex", blijf even anoniem want er zitten hier bekenden die niet hoeven te weten dat we bezig zijn voor een 2e. We hebben dus al een dochter van 1,5, een heerlijke meid die zo haar nukken heeft. We zijn nu met de 2e ronde bezig en aangezien ik een onregelmatige cyclus heb en al een half jaar mijn ei niet meer voel maakt het er niet makkelijker op. Ik hoop een beetje mee te kunnen kletsen maar weet niet hoe goed ik het bij zal kunnen houden. Iedereen veel suc6!!
Moosje, da's lief van je vriend zeg! Leuke verrassing! Nex, ook nieuw hier Leuk he, die kleintjes van 1,5. Weet er alles van, hihi. Zo, schilderklus is zo goed als klaar. Morgen nog de onderkant van de leuning een keer doen en een heel klein stukje muur witten. Is dat ook weer gedaan. Binnenkort wil ik ook de badkamer schoonmaken met de hogedrukreiniger. Moet ook nodig gebeuren! Is dit pre-nesteldrang?
Dag meiden, Heb me net op de lijst voor augustus gezet. Ben net rood geworden dus we gaan voor ronde 2..... Laten we lekker blijven zitten in de truck hij is groot zat. Groetjes en succes met al dat klussen.
Meiden ik hoop dat er in aug meer rose komt!!!!! Dus allemaal instappen hoor!!! zal voor jullie duimen
Dames, zoals jullie gemerkt hebben ben ik sinds maandag niet meer hier geweest. Dat was niet voor niets, want ik ging echt kapot. Mijn vriend wil uberhaupt niet meer voor kinderen gaan. Dus jullie kunnen me van de lijst afhalen. Ik zal hier niet meer reageren, maar zal nog wel op pb reageren.
@ Zethu: Jeetje meid wat onwijs erg voor je!!! Ik kan me niet voorstellen hoe jij je nu moet voelen. Ik leef echt enorm met je mee en wens je veel sterkte in deze komende tijd!!! Ik weet gewoon niet meer te zeggen dan dat. Heel veel sterkte!!!
Kwam even spieken hoe het hier gaat ben even druk geweest gister en vandaag toch even getempt ivm ei wat ik aan voelde komen(dacht ik) en zie lijst hij was er... nu de komende dagen even zien hoe het gaat en dan weer stop tot ongi (want die komt) Deze maand geen inseminatie. Zethu ik heb je verhaal gemist maar lees dat je stopt?? tjonge wat een moeilijke beslissing!
Hoi meiden, Ben een paar daagjes weggeweest. Maar wat lees ik? Zethu?! Zo maar ineens, of heeft hij nog wel een reden gegeven? Dikke knuffel!
Hey Surf, Ben een paar dagen er lekker tussen uit geweest. Helemaal opgeladen. Maar heb stiekem nog wel babyspullen bekeken enzo. Vandaag een Paul Frank rompertje gekocht, kon ik gewoon niet laten liggen. Hoe is het met jou?
Zo ik kom me ook hier melden, helaas zijn vandaag namelijk de duiveltjes op bezoek gekomen (had deze keer een heel erg korte cyclus). Hopelijk hebben we deze ronde allemaal meer succes! Kan iemand mij op de lijst erbij zetten? Mijn NOD is 16 augustus!
Hoi meiden, ik kom me hier ook weer melden. Ik ben de 15e ongi geworden, dus heb mijn kansen op 15 augustus gegooid. Afgelopen 3 mnd was ik op de dag af op de 15e ongi. We zullen het zien.
Lekker BEG er even tussenuit! babyspulletjes kijken mag altijd hoor! ooo leuk zo'n klein rompertje! hier alles goed hoor. heb al een tijdje last van mn buik, eigenlijk al vanaf voor mn ongie (toen dacht ik nog dat ik mssn zwanger was), maar mn ongie is sinds gister over en toch nog steeds bp... nu denk ik weer dat ik mssn een vroeg eitje krijg, had gister ook al wat slijm (nog niet doorzichtig, maar goed) vandaag al de hele dag trekkerig gevoel onderin mn buik, dus vanaaf aan de klus hihi bij jou je ongie al weg?
Bij mij is het al sinds dinsdag minimaal en woensdag echt helemaal weg. Voel me ook een beetje raar, gisteravond misselijk en na het klussen buikpijn, nu ook nog steeds beetje last van mijn buik. Maar nu al mijn ei is wel erg vroeg. Temp is wel weer wat hoger, maar dat komt omdat we bij het hotel geen airco/ ventilator hadden, en vannacht hadden we het ook thuis niet aangezet. Eerste dagen van cyclus stond de ventilator thuis nog wel aan. Hoe was het zwemmen?