Nou mijne word wel heel vrij opgevoed, maar zorg wel dat hij zij leert het spul achter zijn haar kont op te ruimen . Dat doen die kinderen niet haha.. Ricmar: Ja heel kort het is nu zo goed als over :S . dat is vreemd voor mij.
Hoeveel dagen was het dan tante en was het wel een normale bloeding?? Of heb je medicijnen gehad die het kunnen verklaren? Je had een vage test gehad toch of ben ik helemaal mis?
Ik wordt in jan 37 dus dat red ik niet en mannetje wordt geen vader voor zijn 41 ste PFF, en dan begin je nog zo vroeg... zegt dus niks...
Zaterdag rond middennacht had ik roze met afvegen, zateradg overdag oranjeg gekleurt en slierten eraan die doorzichtig waren (leek welvruchtbaar slijm)... Zondag flink bloed verlies en nu zo goed als niks meer .. Vind het echt heel appart want het is of weinig en 10 dagen lang of veel 7 a 8 dagen lang.. Ik had drie vage testen. Maar een duidelijk streepje in het echt.
hey meiden, heb het echt zo ontzettend druk, ben hier bijna nooit meer, jammer genoeg. maar ja, moest gisteren ongesteld worden, en ben het dus nog steeds niet, moest gelijk weer aan de site en iedereen hier denken. dus dacht ga maar eens een kijkje nemen. hier in geen velden of wegen duivels te zien tante mars, vind het echt heel vervelend voor je en wil een een hele grote cyberknufknuf geven. ben natuurlijk niet heel goed op de hoogte, maar als ik het goed begrijp, is het dus mis gegaan. ik duim super de hard voor je, dat jullie maar gauw zwanger mogen zijn xxx
eindelijk slaapt mijn meissie ze wou na haar fles niet meer slapen heeft denk ik wel bijna 2 uur geduurd voor ze weer is gaan slapen hopen dat ze morgen lekker gezellig is morgen weer is zwemmen moet nog zo lang wachten voor dat er weer babyzwemles is moet namelijk haar 2de diploma nog ophalen en wel te verstaan haar guppy 2 hahaha
Heee iedereen, Jeetje dat was even flink bijlezen ... poe hé ! Tante: Vervelend zeg, hopelijk wordt september jouw maand ! Nailey: Spannend !! Duurt ook lang 4/5 dagen zeg, ga je zeker nog 'n keer testen of niet ?? Mermaid: Kom je nog overeind hihi met al die spierpijn.. Hier nog 3 daagjes wachten...... pff heb al 3 x met een test in m'n handen gestaan maar weet zeker dat ie dan nega is en dan wacht ik liever even of de duivels komen of niet.. (Scheelt ook geld haha want wil een digi test doen..) Verders beni k 't weer kwijt, sorry.. Vriendlief zit me op te jagen om muziek op z'n iphone te zetten.. kl*te programma dat itunes zeg !! GRRR Fijne avond iedereen !! En succes
tante wil je geen valse hoop geven (begrijp me goed). Maar kan het niet een innesteling zijn of iets dergelijks? Als je het normaal veel hevige bent en nu bijna niks of eigenlijk maar goed 1 dag dan is dat erg raar. vooral omdat je wel de posi testen had
Vind het ook erg vreedm hoor tante. Mirjam: knap dat jij kan wachten ik ben daar dus echt heeeeel slecht in.