Veel plezier .. Oh jeetje we hebben brandmelders gehaald, maar nou zit me kerel ze steeds aan te doen.. GTRRRRRRRRRR
whaha...ben ik blij dat die hier al erin zaten....en op stroom...man man..die dingen maken een herrie... (een keer afgegeaan toen hij aan het sleuven was...stoffig)
ja brandalarmen zijn niet fijn! vorige week ging hij hier in het gebouw steeds af, wat een herrie, ook al was het vals alarm, je moest wel naar buiten om niet helemaal stokdoof te worden! en toen gingen ze m maken, moest natuurlijk uitgebreid getest worden, 5x die herrie! pff, maar gelukkig geen vals alarm meer gehad!
Hmm..heb pijn in mijn ogen van het beelscherm staren net met spelletje spelen..maar heb geen zin om te stoppen whahaha
Dag dames uit de roze augustus truck. Na meer dan een jaar stil zwijgend meegelezen te hebben kom ik ook lekker meekletsen in deze topic. De bedoeling was dat we eigenlijk volgende maand voor een 2de zouden gaan. Maar na een weekendje weg leidde gisteren het een tot het ander net nu ik vandaag mijn eisprong heb. Maar goed maakt niet uit dan gaan we er vanaf heden voor. Een brusje voor onze dochtertje is van harte welkom.
Avond! Jammer Tante,maar ook wel 'gelukkig' , aangezien je al met je clomid was begonnen toch? Hier zet het ook nog niet echt door. Het blijft bij waterig rood met afvegen,maar wel een schone maandverband.Het zal morgen wel goed losbarsten -jammer,net met dit lekkere weer-
Brandalarmen , hmm ja die moet ik huis weer eens testen op de batterijen, ook zo iets wat je snel vergeet. even over mijn NOD mijn gemiddelde lengte van de cyclussen is 26 dagen, mijn Nod zal dan zijn 24 aug , maar k denk er over om hem toch op 26 aug te laten staan, wil nu ook niet eerder testen indien geen ongi, wacht het nu wel af, verwacht nu maar eens niks, wie zegt me dat ik deze ronde meer geluk zal hebben dan vorige rondes..