*zwaait naar Naliey* Ja,kaas met mayo...heerrrrrlijk..zo ongeveer...1 keer per maand Worst eet ik niet (vegetariƫr).
Ah kiek . Niet een echte want kaas komt ook van de koe lol Grapje hoor. Ik heb wel me principes qua vlees alleen varken en kip. Verder weinig ja Laatst een stukje schotse hooglander maar was niet echt een succes. Ik heb maar Broodje kaas met curry gemaakt heb alleen maar Remia Halfvol en da vink nie zo lekker op de kaas haha..
maak maar even helemaal niets, zo laat eten is niet goed voor me en heb nog een beetje last van dat bal in maag gevoel
Ik ben geen principe-vegetariƫr Ik ben 12 jaar geleden op aanraden van dieetist gestopt met vleeseten. Na twee jaar was het verantwoord om weer te beginnen met vlees eten,maar ik lustte het niet meer,en nog steeds niet Daarom eet ik geen vlees,ik doe verder niet aan eieren schrappen,kaas en melk laten staan etc... imo heb je dan bijna niks meer om mee te leven
sorry meiden was even weg... mn broer belde me via skype, en die zijn gisteren terug gekomen van een maand vakantie in Indonesie, dus die wilde ik graag spreken natuurlijK! @aire: jeetje meid kan me voorstellen dat je er ook wel een beetje tegeop ziet! ik heb een heerlijke zwangerschap gehad, 5 weekjes wat misselijk geweest, maar verder voelde ik me (behalve ontzetttend moe) prima... @ik weet niet meer wie het vroeg, maar mn gevoel is nu niet echt een zwangergevoel... gisteren wel, zaterdag niet, vrijdag wel, kortom, kan er niet echt een algemeen gevoel van maken, we moeten afwachten tot donderdag... ik ga ff lunchen, heb honger...
Trustie BEG! @Surf: dat vroeg ik Ben echt benieuwt voor jullie!! Ik ga straks douchen en dan lezen, er zit een migraine op te komen (zonnig + ongi , dat kan niet missen) Morgen ga ik lekker naar de kapper,en Fay gaat even naar mijn schoonmoeder. Tot morgen meiden!
ok timiris.. ja ik ben echt ook heel benieuwd... jij bent net ongie geworden... balen hoor! lekker morgen even tijdje voor jezelf! dan kan je je ongie weer beter aan haha