Hey meiden Heb niet alles bijgelezen... @Timiris: Ongi geworden meis? Balen *Knuf* @Tante: Een posi test wederom? Ooh, ik duim zó hard voor je! *Duimerdeduim* @Ego: Gisteravond niet geklust, mijn man was moe. Gek genoeg heb ik het gevoel dat mijn ei nog springen moet, heb krampjes Vanavond maar weer een poging wagen...
hmm das gek leeuw... heb je nog vruchtbaar slijm?? kan ook dat het gewoon druk is daarbinnen om een mooi plekje straks te hebben voor het bevruchte eitje... ik hoop het voor je!! dan gaat je eigen pendel helemaal kloppen!
Nee, geen vruchtbaar slijm meer, da's het gekke Volgens mij was mijn ei gister al gesprongen, en de avond ervoor geklust, dus die timing zit wel goed. Ach, voor alle zekerheid nog eens een keer vind ik helemaal niet erg Hoe is het met jou verder?
nee das waar, je kan maar beter het zekere voor het onzekere nemen toch ja hier alles goed hoor! in spannend afwachting kan je wel zeggen... mn gevoel is er ook nog niet uit, gaat echt op en af, wel zwanger, niet zwanger... dus we moeten het gewoon afwachten... heb morgen 14 dagen terug mn ei gehad, dus kan vanaf morgen ongie worden... spannend, hoop echt dat het weer in 1x raak is, zou wel helemaal geweldig zijn natuurlijk! ik mail de laatste 2 weken met een collegaatje van mn vriend die heeft in maart en in juni een mk gehad, ze was na haar 1e mk meteen zwanger zonder ongie. nu werd ze ook niet ongie, en steeds ongeduldiger... ging ze testen, nog steeds posi, een paar dagen later weer, leek het lijntje wel dikker, vandaag weer, een supervette streep, ze is gewoon meteen weer zwanger geworden zonder ongie! echt geweldig voor haar!! hoe is het bij jou? ik las dat je een leuke manege hebt gevonden waar je het weekend lekker gaat rijden! leuk hoor!
Hier verder alles goed. Zaterdag idd weer paardrijden voor het eerst sinds maanden, kan niet wachten! Fijn voor je vriendin dat ze telkens zo snel weer zwanger wordt, ik duim voor haar dat het deze keer goed gaat En jij bent natuurlijk ook gewoon zwanger, dat kan niet anders
hihi, ik hoop echt dat je pendel klopt, mn hoofd is alleen nog maar bij wat ik voel en wat niet, heel erg! ik wil het mssn gewoon te graag... dat wordt nog lastig als het langer gaat duren... maar goed, nu heb ik ook niets anders om me druk over te maken, straks thuis ben ik gewoon weer 2-3 dagen aan het werk, en dat scheelt alvast een hoop denk ik! jij nu 2 weken wachten, spannend, ik hoop dat het helemaal goed gaat komen deze maand ! ik ga even huisjes zoeken voor de vakantie, ben dus even weg...
Zoek ze Pfff, ik weet nu zeker dat dit eikrampen zijn. Knap pijnlijk ook. Waar is je vent als je hem nodig hebt, we moeten klussen! Hopelijk houdt het aan tot vanavond, dan zijn we nog net op tijd.
eitjes leven wel 6-12 uur, en ik heb ook wel eens ergens 24 uur gelezen... (ik houd altijd voor de zekerheid de 6 uur aan), maar dat red je nog wel toch? Meteen als ie thuis is verleiden die vent van je! haha succes!!
De eicel leeft dus zo'n 24 uur, volgens mij. Maar de zaadcellen hebben ook een paar uur nodig om hun 'jasje' uit te trekken en naar de eicel te kachelen, dus als je tijdens de ovulatie klust haal je het allemaal volgens mij nét. Onze vorige klus is vanavond 48 uur geleden, die zaadcellen zullen toch nog wel klaar liggen?
Ik heb hem net al gebeld en een 'hint' gegeven dat mijn eisprong vandaag pas is. Hoop dat-ie het niet erg vindt een keertje verplicht te klussen
hmm, overal staat ook wat anders... irritant! maar goed, de zwemmers van de vorige x zijn nog volop aanwezig hoor! dus volgens mij kan je je ei niet missen!
Ze zeggen dat een zaadcel ongeveer 72 uur blijft leven, dus ze zouden bij mij nog in de buurt moeten zijn Ik word alleen zo paranoia rond deze periode, dat het ei misschien toch gemist is
hihi wel heeeel herkenbaar hoor! ik dacht deze maand ook op dinsdag, heej vandaag mn ei, toen woensdag, hmm mssn vandaag wel, toen donderdag... nou goed, vriendje werd er een beetje gek van... achteraf weet ik bijna zeker dat ie dinsdagavond is geweest, maar op het moment-supreme, wil je gewoon je ei niet missen, en wordt je helemaal hoteldebotel van jezelf hihi
nou leeuwtje, ik ben ook weg, ik ga koken, vriendje komt zo thuis en dan lekker met zn drietjes zijn... morgen ben ik zeker weer van de partij! succes met je ei vanaaf! (en veel plezier natuurlijk! )
Even fijn tegen mezelf aan praten: had daarnet ineens weer vruchtbaar slijm Dat ei van mij schijnt zijn vertrek telkens uit te stellen... Het vrouwenlijf = onbegrijpelijk
nee niet echt... was net op bed gaan liggen... tot dat Sabi het bed onder had gekotst.. moesten we eruit om t bed te verschonen, en kregen me ventje en ik ook nog eens ruzie.. me ventje is nu werken, en ik heb geen oog dicht gedaan en ik ben bang dat ik dat ook niet meer kan nu... maar eventjes een belangrijk vraagje... en moet het snel weten.. als je niet hebt geslapen, en je gaat dan testen met de eerste urine... is dat erg, of kan dat geen kwaad?? ik heb niet geslapen maar moet nu heel nodig naar de wc vandaar dat ik snel antwoord wil anders zal ik wel wachten met testen... vandaag toch bloed laten prikken..
ik ga nu naar de wc...dan wacht ik nog wel ffies met de test want het is zonde als deze ook misgaat..