haha gezellig toch tja helaas is niet iedereen op roze gegaan Ach ik wacht af hoef de aankomnde ronde iig niet te testen want moet de 13de bij de gyna zijn en die zal vanzelf wel zeggen of hij iets ziet of niet
Goeie morgen dames! Ik sluit me gezellig bij jullie aan Vannacht zijn de duiveltjes weer gekomen.... onverwachts want voor het eerst ik maanden geen ovutesten gebruikt. Maar ik had ook niet verwacht zwanger te zijn dus.... en oja... we toch pas in het najaar aan de beurt hihihi! En als mijn cyclus zo regelmatig blijft ahum.... hoef ik me geen zorgen te maken over het weekendje weg in oktober want dan slapen we namelijk w.s. op de overloop hahahaha! Ik zie trouwens weer veel bekenden namen hier. Dames.... allemaal heel veel succes deze ronde! Liefs Cyntje78
ohjee ohjee nou ik snap er niks van hoe ik mezelf nu op de lijst zet ( als dat mag ) hebt geprobeert maar me internet zegt constant error en dat ik naar de vorige pagina moet en op vernieuwen moet drukken. Maar ik geloof dat ik me hier kan aanmelden als ik op 9 augustus ongesteld word ( LIEVER NIET EN EEN POSITIEVE TEST HEBBEN NATUURLIJK! ) wij zijn dus aan de klus voor een 2e.
tamar hoe oud is je eerste kindje ?? en hoelang heb je daar over gedaan voor je dat wondertje in je buik had?
Ja, dat is het zeker! Ook spannend hoe kleintje op zwangerschap cq. baby gaat reageren... Maar da's nog toekomstmuziek.
Hi Meiden, ik klets hier ook graag mee. Gisteren ongesteld geworden en nu is ronde 2 begonnen voor een 2e kindje! Spannend. O ja, NOD is ongeveer 16 augustus. Ik weet niet waar ik dat neer kan zetten? Alvast bedankt!
jullie staan er allemaal weer bij op de lijst http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/153003-lijst-nod-augustus-4.html#post5118256
Dan zal ik mijn moeie voetjes in het zwembad gaan hangen en een afspraakje bij de masseur regelen. Mensen, wat blijven die gevoelig na 10 uur werken.
Gewoon minder uren op mijn voetjes staan, maar nu zal het even niet anders zijn. We zijn bezig met de inrichting van de winkel en die gaat donderdag open. Ik hoef nog maar 2 dagen om 7.00 te beginnen en dan gaan het weer normale tijden worden. Maarja.... nu wel zere voeten. Die masseur.... zal hij nu tijd hebben?
En had hij tijd??? Ik moet de aankomende 3 weken ook 40 uur werken en dan hier alles nog draaiiende houden.......... Denk dat ik dan ook vaak bij de masseur en het zwembad te vinden zal zijn
Het is allemaal supergoed geregeld in de truck, op extra drukke tijden wordt er gewoon een extra masseur geregeld @ Timon: ik zie dat je drie pendels hebt voor augustus, spannend! @ Nex: succes deze week!