BEG wat goed dat je de 19de al terecht kunt!! Komt goed!! Sweet wanneer was jou nod dan ook alweer? Mijn temp was maar met 0,1 gestegen dus ook niet dramatisch hoog. toch is eitje echt gesprongen want mijn spierpijn in buik is helemaal weg sindsdien. leeuwtje is goed joh en spreken we dan ook een datum en tijd van bevalling af? hahaha Wanneer ben jij uitgerekent ongeveer als het raak is? ik heb echt geen flauw idee meer, ga t eens opzoeken.
Wat is je vruchtbare periode Laatste menstruatie: 7 juli 2009 Cyclusduur: 28 Meest vruchtbare dag: 20 juli 2009 Eisprong dag: 21 juli 2009 Innesteldag: 26 juli 2009 Positieve bloedtest mogelijk 31 juli 2009 Positieve thuistest mogelijk 4 augustus 2009
Ja zei ik dus ook al, ze weet niet precies wanneer haar ei is geweest, dinsdag, woensdag of donderdag (2 weken terug). Dus zei al als je donderdag nog niet ongi bent zou ik dan met ochtendurine weer testen. Hoop het echt zo voor ze!!!
Vandaag, 4 aug, is ei, NOD is de 18e, bevallingsdatum is dan 27 april 2009 Tijd: 10 uur in de ochtend doen?
@Angel, bedankt voel me echt opgeluchter (als dat een correct NL's woord is hihi) is weer een stap in de juiste richting
Van mij mag je ook de 27e april bevallen hoor, gezellig met zijn 3-tjes! In de ochtend, dan hebben we de rest van de dag om bij te komen
Je bent uitgerekend op maandag : [SIZE=+1]26 april 2010[/SIZE] Hmm ik ben ervan overtuigd dat als het zo is dat ik beval op 23 april en doe maar 's nachts bevallen, is echt heel fijn!!!
Waarom 's nachts? @BEG: Jah, kunnen we op de kosten besparen! Kinderen zijn al duur genoeg Wie is trouwens op 21 april geboren, jijzelf? @Heitje: Je moet ook niet FT-en, maar hier komen kletsen!
Iemand waar ik vroeger echt jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren verliefd op was, helaas niet wederzijds, maar hij was wel nog heel aardig, dus deed dan niet stom (waren toen nog pubers).
Hihi maar niet 1 april ach.. maakt ook niet uit eigenlijk ! Ik zit heel erg te dubben, ik wil graag alvast testen maar ik wil ook wachten... wat moet ik nu !? En welke test dan ? Ik wil eigenlijk tot zaterdag wachten maar dan ga ik om 8 uur naar familie toe met m'n ouders en stel dat ik 't dan net weet, dan kan ik m'n mond ook niet houden enzo... en dan valt 't op als ik niet rook. Kan ook donderdag of vrijdag maar als die negatief is weet ik eigenlijk nog niks want dan ben ik misschien gewoon te vroeg... Oh zucht.. wat 'n toestand he, misschien komen de duivels zo wel om de hoek zetten... pfff... (Sorry voor m'n geklaag, moest 't even kwijt, zit al heel de ochtend naar online testen te kijken en op 't laatste moment toch niet te kopen haha)
Mijn middelste dochter is van 23 april dus denk dat ik een dubbele verjaardag krijg dan 's nachts is t gewoon fijn omdat de vk de verwarming op 30 graden zet en als het een warme dag is ben je daar zelf niet blij mee En mocht ik weer naar het ziekenhuis moeten is het tennminste lekker rustig
@BEG: Aha, een oude sweetheart Zijn jullie nu nog steeds vrienden? @mirjam: Test op zaterdagochtend, en als hij posi is en je rookt niet bij je ouders, zeg dan gewoon dat je aan het minderen bent