Meiden ik peer em weer! Moet zo naar fysio en eerst nog ff wat opruimen hier en was ophangen! Ik spreek jullie vast nog wel!! Dikke kus xxx
Ga trouwens zo eens slapie doen. Van al dat 'is-mijn-ei-al-geweest' en tussendoor klussen word je moe
Hahha oja! Idd hetzelfde geval dan als toen met maart/april Haha wat denken wij toch lekker vooruit 8)
Doeg heitje! Mocht ik je morgen mislopen: hele fijne vakantie toegewenst met heerlijk weer, nog heerlijker klussen en heel veel leuke foto's! *Knuf*
Slaap lekker Leeuw! En andere meiden: fijne dag! Werk ze en poets ze en misschien wel sport ze of shop ze of of of ? Doeidoei!
We lopen maar een klein beetje op de zaken vooruit... Zullen we alvast nadenken over de namen voor onze kleinkinderen?
Jippie, ik heb een nieuwe pendel. thx Leeuwtje Ikzelf hoop natuurlijk op augustus!! Ik broed me suf voor een mooi ei-exemplaar
Wees er maar zeker van dat je goed geklust hebt en dat je over zo'n 3 à 4 weken een posi test in handen hebt
Dag Heitje en Leeuwtje! Opruim, wasophang, fysio en slaap ze!! Dag iedereen trouwens, ik ga even lunchen en dan de stad in. Moet iets nieuws kopen voor een trouwerij. Doeg!! X
Leeuwtje: Ik weet dat je gelijk heb... maar het is zo moeilijk hihi... Voel nu best wel kramp in m'n onderbuik ineens... oh nee, als het maar niet de duivels zijn die komen vandaag !! Grrrr *Even broekloeren..*