@Leeuwtje: Nee, heb hem wel op hyves gevonden, maar hij ziet er lang niet meer zo uit als vroeger hihi @Mirjam: zou ook op zaterdag testen!
Ik vind dat je dat wel aan de kids zelf moet overlaten. Maar je kan alvast de bruiloft voor ze plannen?
@ Mirjam. Ik zou ook wachten tot zaterdagochtend. Lastig al die onzekerheden. Ik ben gelukkig tegelijk met het stoppen met de pil ook gestopt met roken. Hoef ik daar gelukkig geen smoesjes voor te verzinnen. Sterkte met wachten.
Raar is dat he ?? Mensen die op de middelbare school heel knap waren vallen nu eigenlijk best tegen.. of zijn van die echte nietsnutten geworden hahaha
Thnx jij ook met wachten zo te zien.. Ja ik had ook al moeten stoppen.. schandalig he.. maar ik rook helemaal niet veel, dat scheelt en ik ga nu alvast minderen op m'n werk dan valt het steeds minder op hoop ik
Ik was vroeger echt zooooooooo lelijk, maar ben redelijk opgedroogd (ahum ) Sommige mensen zien er ook nog precies hetzelfde uit, is ook wel grappig.
Verschrikkelijk hoor dat wachten!!! Dat vind ik dus echt het ergste stukje van de maand. BEG: fijn dat je meteen bent doorgestuurd!!! Euh nu weet ik het niet meer (nu al zwangerschapsdementie hihih)
och beg zo vervelend. Het eitje wil springen maar lukt niet? En je hebt dan verschillende dagen na elkaar positieve testen of zo? Meisje toch! Toffe nieuwe huisarts: onmiddellijk doorverwijzing, geen gezever dat is goed zo hé!