Hee Heitje benje er weer?? Wenkbrauwen geplukt? Staan ze er weer mooi op? Ik heb nog nooit mijn wimpers laten verven ben jij er tevreden over?
Shit....mijn zus is ongi geworden vindt t echt niet leuk, gunde het hun nog meer dan ons, maarja nieuwe rondes nieuwe kansen natuurlijk. Hoe is het hier verders?
Vervelend voor je zus (en jou natuurlijk) Het is erg stil hier... iedereen zit denk ik lekker in het zonnetje ofzo
Plukplon daar lijkt het idd wel op ja net met zussie gepraat en blijkt ze helemaal nog niet rood te zijn, ze had wat roze bij het afvegen dus zij gaat er vanuit dat het wel rood zal worden. maarja de lage temp en het roze kan natuurlijk ook staan voor een innesteling toch???? Pfff ik blijf hoop houden hoor!!
Spannend voor je zus Angel ! Zou leuk zijn als jullie tegelijk zwanger zijn Ik droomde vannacht dat m'n moeder (53 jaar) zwanger was haha Hoezo ermee bezig !?
Roze is nog geen rood natuurlijk. Dus het kan nog alle kanten op. Spannend he elke maand weer? Oh verschrikkelijk is dat dromen he, Mirjam. Ik heb dat ook elke keer als ik tegen mn nod loop.
Miriam dat is wel heel speciaal zeg je moeder van 53 jaar zwanger hahaha *knijpt even zodat je weet dat je nu weer wakker bent* Zus en ik willen beide dolgraag samen zwanger zijn, zo speciaal!! Vindt het voor haar nog spannender dan voor mij, en vindt het zelf al zo spannend. Voor haar wordt het de eerste, voor mij natuurlijk de 4de dus ik weet wel hoe het er allemaal een beetje aan toe gaat. Belt me dan ook voor ieder kwaaltje op of ik het herken haha, zo sweet!! Mannetje belt net dat hij onderweg is naar huis, dus ga snel het eten opzetten, tot vanavond misschien!!
hej meiden. ben niks wijzer geworden!!! maar we weten wel dat me man door verwezen is naar leiden! we gaan nu dus voor iui!31aug horen we of het allemaal door kan gaan.anders word het ivf! knuf
Das vervelend Snip ! Maar idd wat beg zegt wel een stap in de goede richting. Hier tot nu toe nog niks, behalve het hele sterke vermoeden dat ik gewoon ongi ga worden.. mja we zien het wel ! Werkdagje zit er weer op, morgen lekker vrij ! Jeeee Tot vanavond nog wel denk ik .. x
@mirjam: een gevoel alleen zegt niets he, gewoon dus naar de kruidvat of trekpleister en even snel die 2 voor 5 testen halen!!! En zaterdag pas testen he!