Jazeker alleen ben ik er nu maar eventjes, moet de caravan nog leeghalen enzo, vannacht kan de eerste was gedraaid worden. Ik ga zo even naar de winkel wat halen voor het avondeten. Tot later.
Zag dat er weer een aantal zwangeren zijn zo in het begin van augustus..weet alleen niet meer wie, maar GEFELICITEERD!! Ik zal een beetje hcg strooien opdat er snel meer roze bijkomt! HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCH!!!
goedemorgen meiden! hoe is het hier?? ik zag Nex duidelijk ROZE, woehoei! super meis, geniet ervan! en snippie: balen dat ie zo vaag blijft en dan moet je mannetje ook nog naar leiden... heeft de gyn niet eens even een echo voor je gedaan? ik moest iets van 30 blz bijlezen, heb het een beetje gescand, maar nadeel daarvan is dat ik niet zoveel meer weet, sorry! hier: spannend, spannend, spannend... heb nu ook pukkeltjes, mn tepels doen pijn, mn borsten zijn gevoelig en die aders zijn weer terug... maar goed voel niets in mn buik... we wachten maar weer verder af... ik had mn bmm gevoeld en die zit nog dicht en hij ligt redelijk hoog. weten jullie wanneer die open gaat staan als je ongie wordt? is dat vlak van tevoren of al een dag van tevoren? was benieuwd...
snippie, wil je niet groen op de lijst? twijfeltest?? ik vind de lijst zo saai, en dan ga je vanuit groen gewoon op roze, toch??
Moi? Voel me nog erg moe, weet niet of je nog had meegekregen. Maar ben naar de HA geweest, heb dus een of ander virusje, waardoor mijn maag trager werkt, vandaar dus dat ik zo last had van mijn buik. Mocht kiezen of ik het ging uitzieken of medicijnen nam, maakte in tijd eigenlijk niet zo veel uit. Maar heb toch voor de medicijnen gekozen. Heb ook gelijk mijn hele situatie voorgelegd en heb een doorverwijzingsbrief gehad voor de gyn. Gelijk gebeld en mag er 19 aug heen!
oe jeetje BEG, wel een goed bezoekje dus! ik hoop dat je buik snel beter voelt en natuurlijk dat de gyn wat voor jullie kan betekenen! spannnend! je kan wel lekekr snel terecht!
Dacht eerst ook dat ik een maand moest wachten, maar dit was het eerste gaatje wat ze hadden, dus gelijk ja gezegd. Is daar een polikliniek, dus denk dat ze daarom nog mensen en plek hadden.
tjah met elke dga meer overtijd groeid de hoop stukje voor stukje! nu is me buikje weer even druk met kneden er rommelen! wat straks weer gepaard gata met veel maag zuur en misselijkheid!
Werd wel ongesteld maar nog steeds niet op tijd, zie onderschrift. Dus idd een van de redenen waarom ze me nu wel doorsturen. (oude HA vond dat ik pas doorgestuurd kon worden, als ik uberhaupt niet meer ongesteld werd na de provera)