Onze eerste dochter wordt bijna 2! Ik was in de derde ronde zwanger! Deze maand wel mega ongi zeg.....
Balen Marieke, hopelijk deze ronde raak. Een beetje voorpret is leuk maar te lang....... Tamar: leuk onze dochters zijn bijna even oud dan denk ik. Bij de eerste was ik ook al in de 2e ronde zwanger daarom vind ik het nu bijna erger dan toen. Wel prettig hoor zo in de truck lekker geregeld, daar zitten we goed
De masseur had (gelukkig) tijd en ik ben onderwijl gewoon in slaap gevallen. Nex, het is een aardige vent. Ik zal hem maar vast boeken als ik jou was. Succes komende week! Welkom Marieke. Troost je dat je zeker niet de enige bent die zolang bezig is. Wij zijn al ruim 1,5 jaar bezig.
@ nex, ik houd wel met alles rekening hoor! Ken mensen die bij de eerste in ronde 1 zwanger waren en bij de tweede na 1,5 jaar! Dus je weet het maar nooit! Mijn dochter is van 5-8 en de jou dochter? Ik duim dat iedereen snel zwanger is....
Mag ik ook bij de augustus dames? Ben vanmorgen ongi geworden. Mijn NOD is 16 augustus, zou iemand mij op de lijst willen zetten? Alvast bedankt, Groetjes Janis
@ Janis: Je stond nog niet op de lijst. Ik heb je erbij gezet. Ik heb mijn nod de 15e, dus we lopen bijna gelijk.
Hallo dames, Ik meld me ook augustus! Heb mezelf op 2 augustus gezet om te testen, ik ben dan wel op vakantie in thailand, maar ik neem wel een paar testen mee..........
hoe komen jullie moeilijke tijden door ?? Me schoonzus en ik zijn beide tegelijk begonnen ondertussen is zij bevallen en heb ik een vmk gehad in feb en nog steeds niet zwanger Ik vind dat soms erg moeilijk hoor .
Helemaal voor te stellen dat je het soms erg moeilijk heb. Hoe je hier het beste mee om kan gaan is lastig te zeggen. Ik probeer me aan de situatie over te geven. Dan ben je even heel erg zielig en (bijna) niets waard, maar dan kun je sneller door met de gewone dingen dan dat je dit probeert weg te stoppen. Ivm een mk kan ik niet spreken, maar wel met overspannenheid. Daarbij werkte bovenstaande erg prettig.
af en toe is het idd erg moeilijk, heel mensen om mij heen zijn zwanger/ bevallen. Maar meestal kan ik er wel tegen, heel af en toe even flink janken en uithuilen bij manlief en dan kan ik er wel weer even tegen aan.