hee meiden, het was eerst zo dat Fl3x gestopt was voor anderen te pendelen toen ze zwanger bleek.. het ging minder goed opeens... geloof ik, of ze had de puf er niet voor... ze heeft nog wel voor mij gependeld omdat ik r schoonzussie ben maar je kan natuurlijk een pbtje sturen...
@ Tante: Mooie bak! Fijn dat je vandaag bloed hebt laten prikken en toch voor de zekerheid gestopt bent met de clomid. Ik duim voor goed nieuws vrijdag! Mannetje en ik hebben net nog even geklust dus hebben er alles aan gedaan deze maand. Heb besloten nod toch maar zo te laten staan. Is voor mij een stok achter de deur om niet eerder te gaan testen. Mocht ik echt het gevoel hebben dat er iets is kan ik altijd nog eerder testen want heb 2 voor 5 liggen. We zullen zien!
owh nee joh dan val ik haar niet lastig kan me goed voorstellen dat het behoorlijk wat energie vreet @ all: fijne avond want ik ga nu lekker mijn mandje in! lekker klussen! kuzzzzzzzz en tot morgen!!!!
Surf: ja dat kan ik me voorstellen. Wel leuk dat ze langskomen je ouders! Demi slaapt ook meer sinds zeloopt, echte slaapkop!! Maar mijn symptomen zijn: zoetige afscheiding (sorry haha), had ik bij Demi ook, veel slapen, zeur gevoel in buik en dat was het wel zo'n beetje.. Niet veel als ik het zo lees, maar wel erg tactisch geklust en bij Demi was het in 1 x raak, dus hoop er nu ook op ook al weet ik dat de kans klein is.. Voel me vandaag alsof ik gewoon ongi ga worden.. Raar hè dat vrouwenlichaam
Maar we hebben met een goeie afmaker de andere in geleverd!! ff 20 km te hard en geflitst oopss. Dat was nou niet echt de bedoeling
hihi mirjam, herkenbaar, bij thijmen was het in de 2e ronde raak en in april in de eerste, dus ga er bijna vanuit dat het nu ook weer snel gaat lukken, erg is dat eigenlijk! ik hoop het voor je dat het meteen weer raak is! *duimduimduimduim*
ey dames daar is ikke weer we hadden net een hypotheekadviseur over de vloer... we weten nu wat we kunnen "lenen" en we gaan op huizenjacht... zaterdag is onze eerste bezichtiging... ben benieuwd hihi...
en ojha vandaag bloed laten prikken.. ik vroeg aan die vrouw wanneer kan ik bellen voor de uitslag?? zegt ze over 2 dagen dus woensdag... ik d8 bij me zelf woensdag?? dat is morgen toch al?? maar ik denk niet dat ze het morgen al hebben
Slaap lekker kubus!! Potverdorie.... Dacht dat bij de predictor vroege test er 2 inzaten, dus wil er net 1 gaan doen en dan morgenochtend nog 1..... Blijkt er maar 1 in te zitten en je kan ze 's avonds doen maar heb net een liter appelsap op haha heeft geen zin dan.. Nu maar geduldig wachten tot morgen, als hij nega is van t weekend nog n keer en als hij posi is ga ik om 9u naar de etos voor nog 2 haha. Iedereen slaap lekker!! Hopelijk morgen weer roze erbij ik ga nog even ncis kijken
Nailey: ze zal wel in de war zijn dan?? 2 dagen is toch echt donderdag.. Spannend, huizenjacht! Zou ook wel willen verhuizen.. Maar door hoge hypotheek en lage huizenprijzen zitten we hier nog wel een paar jaar.. snif snif) maar veel plezier alvast!
hey meiden, net weer visite de deur uitgewerkt. sinds we verhuisd zijn, krijgen we veel meer mensen over de vloer hihi dikke knuf voor muurtje, weet verder niet zo goed wat te zeggen tante, dat worden 2 spannende dagen!
Dat heb ik ook, al dagen het gevoel dat ik ongesteld ga worden! Krampjes, zere borsten. Maar dat zijn ook vaak zwangerschapssymptomen. Van de week was ik ook een paar keer even een paar minuten duizelig. Ik kan het me van mijn eerste zwangerschap niet zo goed meer herinneren. Toen kwam ik er eigenlijk ook pas met 6 weken achter dat ik zwanger was, omdat ik net de spiraal had laten verwijderen, dus ik zat te wachten op mijn ongi.... die niet kwam. Ik had ook stiekem gehoopt dat het weer de eerste keer raak zou zijn, maar helaas...