aantal wassen per week voor 2 personen 1x: 2x: surf, Leeuwtje83, Naliey 3x: 4x: 5x: Heitjekarweitje met mr Heitje de timmerman met zn stoftroep 6x-10x: 10x-15x: Tante Mars 15x of meer: aantal wassen per week 2 personen met kind: 1x: 2x: 3x: 4x: surf 5x: 6x-10x: 10-15x: 15x of meer: IK STA ER WEER OP
aantal wassen per week voor 2 personen 1x: 2x: surf, Leeuwtje83, Naliey 3x: 4x: 5x: Heitjekarweitje met mr Heitje de timmerman met zn stoftroep, Mermaid 6x-10x: 10x-15x: Tante Mars 15x of meer: aantal wassen per week 2 personen met kind: 1x: 2x: 3x: 4x: surf 5x: 6x-10x: 10-15x: 15x of meer: Ik heb 'm ook even netjes ingevuld. Ik heb in die 5x trouwens ook een handdoeken was en een beddengoed was meegeteld.
Bekijk bijlage 7749 aantal wassen per week voor 2 personen 1x: 2x: surf, Leeuwtje83, Naliey 3x: 4x: 5x: Heitjekarweitje met mr Heitje de timmerman met zn stoftroep, Mermaid 6x-10x: 10x-15x: Tante Mars 15x of meer: aantal wassen per week 2 personen met kind: 1x: 2x: 3x: 4x: surf 5x: 6x-10x: 10-15x: 15x of meer:
Hahah leuk plaatje hoor! Mermaid ik heb ook een handdoeken en beddenwas erbij hoor! Soms draai ik wel 7 wassen in een week, en de andere week maar 3, ligt eraan! Haha maar ik heb ook alles op kleur gesorteerd (wit, zwart/donker, bruin/groen/geel/grijs/blauw, roze/oranje/rood/paars, theedoeken, handdoeken én beddengoed) Er staan 6 mandjes op zolder haha! Bedankt meiden voor het mij een fijne vakantie wensen! Gaat helemaal goedkomen! We gaan een weekje dus de 12e 's avonds zijn we weer terug!
Als het goed is en ik heb een cyclus van 29 dagen dan kom ik de dag voor mn ei terug En bij 28 dagen op de dag van mn ei! En als mn cyclus langer duurt is het ook niet erg, want oefenen is sowieso goed! 8) Komt wel perfect uit! Hadden ook een last minute geboekt dus heb expres in deze tijd geboekt, haha! Yeah!
Ahhh is het alweer bedtijd? Ben nog helemaal hyper van mn koffer inpakken! En word he-le-maal gek hier want ik kan mn oplader van mn Nintendo DS nergens vinden!! Wehhh! Gelukkig heeft mn moeder er ook eentje dus kan ik de oplader van haar lenen...maar dan moet ik die morgen wel weer eerst ophalen nog! En heb van die nagelstickertjes gekocht die ik nog op mn nagels wil plakken