Hallo dames, Eerst voor Muurtje een hele dikke mega knuffel!!! Positief blijven lieverd, hoe dan ook het komt goed!! Mijn zus is net toch echt ongi geworden niet leuk, had t zo gehoopt. Ik ga zo mannetje verleiden, misschien heb ik een traag ei dat mega lang leeft dus nog even wat soldaatjes er achteraan schieten Leeuwtje laat de koffie smaken!! Heitje mocht ik je niet meer spreken wens ik je héél héél héél veel fun op vakantie en klus er maar lekker op los en niet teveel floepen haha morgen ga ik met mijn moeder en de kids zwemmen, ben benieuwd!!
Ik kreeg toch echt de site er niet meer voor maar ja. Ik ben klaar in huis ik neem de was mee naar boven en zal het ff ophangen en dan me bedje in.. Ownee eerst nog douchen whaha.. Nou in ieder geval Oant Moarn
Slaap ze allemaal! @Angel: Wat ontzettend balen voor je zus Hopelijk is het voor haar snel raak! @heitje: Leuk gepland tripje Tijdens je vakantie héél veel klussen zodat de zwemmers allemaal klaar liggen als je ei langskomt!
hihi ja inderdaad! tja hoe voel ik me, vaag! ik kan er gewoon geen pijl op trekken... het ene moment denk ik ja zwanger, en dan weer helemaal niet... heb een hele rits symptomen, maar ze komen af en aan... ik weet het dus niet... op het moment ben ik misselijk, moe!, steekjes in mn buik, veel plassen, that's it! s' avonds worden mn tepels super gevoelig,brandend en krijg ik blauwe aderen over mn borsten. ik had gisteren hoofdpijn (heb ik nooit, alleen bij mn zwangerschappen), maar ik heb geen bal-in-buik gevoel en dat was voor mij steeds (2x) de bevestiging van een zwangerschap, en nu dus niet... maar goed, wie weet nu andere kwaaltjes, ik weet het niet, of ik word morgen superongie kan ook nog!
Kook ze en eet smakelijk Tuurlijk word je niet ongi, je bent hartstikke zwanger! Pfff, heb net een wandeling gemaakt en ben nu misselijk! Lijkt me toch geen zw symptoom, een dag na mijn ei. Misschien een virusje?
Goeiemorgen!! Ik denk dat ik op roze mag........ Een lichte streep maar hij staat er echt.. Wow ik ga proberen een (slechte) foto te plaatsen
Mirjam, ik zie duidelijk een streep. Van harte gefeliciteerd !!!!! Ook de andere zwangeren van harte gefeliciteerd !!!
Mirjam gefeli de rest goedemorgen Ik heb weer dalijk een zooi ovutesten binnen en heb gelijk een zooi zw testen erbij besteld scheelt weer een smak geld al zj n 2 voor 5 euro natuutlijk ook een lachertje maar een dip stick voor ong 1 euro is weer beter . Heb er wel ook een duurdere bij besteld voor het geval ik zwanger ben die is dan leuk voor de foto Vandaag komen ze binnen kan ik volgende week weer mee doen aan de test marathons hahaha Enne als ik ze niet meer nodig heb dan verkoop ik ze gewoon weer .