Zo, mijn eerste berichtje, dus meteen ook even voorstellen: mijn NOD (moest wel even zoeken wat het betekende hoor, voel me nog een beetje groen...) is 21 augustus. En niet omdat het in juli niet is gelukt, maar omdat we nog heeeeeel even willen wachten i.v.m. planning van mijn opleiding en eigenlijk al veel eerder hadden willen beginnen vanwege de leeftijd (32 en 41 jaar). Ja carrière en kinderen.... het valt soms niet mee... Hoe komen jullie trouwens aan die prachtige onderschriften met eisprongkalendertje enzo?
Je komt heel snel achter de betekenissen van afkortingen. Ik ben hier ook nog niet zo lang en voel me nog steeds een beetje groen.
Ja, ik ben al zolang lid, maar pas sinds ong. mei pas echt aan het tikken. Ik zag vandaag dat ik senior ben geworden.
Nee, ik heb er heel lang niet naar omgekeken. En ineens was dat verlangen er en kwam ik jou weer tegen.
Goedemorgen dames het is hier nog vrij rustig ondanks er al vele door geschoven zijn haha we blijven maar hangen in Juli Maar goed dat zal wel stoppen als juli voorbij is Pff ik haat de regen ben hem zat ik wil Bekijk bijlage 5019
Goeiemorgen dames, Alles geod hier? @ Heppie: Welkom hier!! Ik heb je op de lijst gezet op 21 augustus.
Goedemorgen! Lekker weer buiten met dat zonnetje, heerlijk! Ben vrij dus strakkies lekker een stuk wandelen met me hondje (als het droog blijft tenminste ) Ik wacht rustig af tot me ongie over is. Het lijkt of het gaat stoppen, terwijl het normaal bij mij langer duurt. Maar dat vind ik uiteraard niet erg hihi kunnen we lekker aan de slag fijne (werk)dag allemaal!
meiden, ik kom me hier ook melden helaas alweer naar ronde 6.. 21 augustus is weer de dag, duzz ik zet me eigen ff op de lijst...
Hallo dames, Balen van je ongi Chelle... Veel succes deze ronde. Ik heb voor het eerst mijn eisprong gevoeld gisteren. Een paar uur steken in mijn zij en daarna een half uur mega buikpijn. Dus of een ei of iets verkeerds gegeten
Ah, fijn dat ik op de lijst kom! Dat betekent dat we binnenkort echt aan de slag moeten, hihi, het voelt nu wel heel echt hoor . Kan ik de lijst ergens anders inzien of is het een kwestie van terugzoeken in het forum?
Heppie de lijst staat in een apart topic (lijst nod augustus) http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/153003-lijst-nod-augustus.html Suc6!
zo hehe nou ik ben er ook weer hoor. heb het zo druk gehad. ik had geen eens tijd om hier een berichtje te typen .. maar goh ziet er wel gezellig uit hier !!! ik typ al mee met de augustus 2008 mama's en dat is afentoe niet meer bij te houden. ik hoop hier dat iedereen in deze ronde zwanger word ! me vriend moest eerst nog even hard na denken. maar uiteindelijk heeft hij dan toch gezegt. Kom op we gaan er voor ! mijn kleine meid is nu bijna 1 jaar en het begon nu toch wel errrrrrrrrrrrrrrrg hard te kriebelen. ook bij de augustus 2008 mama's zijn er inmiddels een paar opnieuw zwanger of staan op t punt om te bevallen. en om me heen ook iedereen zwanger in familie of kennissen/buren/oud klasgenootjes. En had altijd al graag 2 kindjes willen krijgen. ( nou heb ik er t liefste 4 ! hahaha maar weet niet of me vriend dat wel wil ) en iemand nog tips/ trucs om zwanger te raken. fabeltjes/fijtjes ? BEG ( volgens mij was jij dat he ) handig die lijst zo op een andere pagina ! heel overzichtelijk.
Dank je.. hoop ook dat het nu een keer raak mag zijn. Ben dan ook op vakantie, misschien helpt dat en ben je meer ontspannen.... En voor jou hoop ik je ei, heb je wel goed geklust....