Leeuwtje, Bedankt voor je link.....alleen is helaas mijn engels niet zo best... Maarre het belabberde is juist bij mij.....Ik heb een goede eisprong, goed slijm, we doen het ook op de juiste dagen, ik heb zelfs een voelbare eisprong....alleen de innesteling gaat niet goed.....
Okeee dat is dat smeppen dus, incl link wat erbij hoort van leeuwtje. Deze maand laat de gyn me inwendige echo`s maken word mijn ovulatie gevolgt. Om te kijken wanneer me ei precies springt zeg maar, aangezien ik erge ovulatiepijn heb. Ik mag dan juist niet meer tempen!! Omdat het allemaal zo duidelijk is bij mij. Ik denk dat het bij mij echt de stress is...... Je bent ook al lang bezig dag
en toen was het ineens heel rustig en zit ik hier een pagina in mijn uppie te vullen met berichtjes....
Las ook iets over stress en zwanger worden bij die link van Leeuwtje. Dat het niet lukken van een zwangerschap niet door stress kan komen doordat je te veel met het zwanger willen worden bezig bent. Die stress bedoel ik dus niet. Ik bedoel een ander soort stress.
Sorry als ik trouwens wat traag reageer soms maar zit op mijn werk dus tsja kan niet altijd spieken haha!
niet iedereen hoeft te werken hahah ik moet verplicht thuis zitten dat is ook niet alles heb namelijk nog een nasleep van de ziekte van pfeifer wil graag weer aan het werk denk dat ik volgende week halve diensten ga draaien kijken hoe het gaat
owh das ook geen pretje om verplicht thuis te moeten zitten... nog veel last of begin je je energie weer op te bouwen?
heb nu wel veel meer energie dan afgelopen weken dus daarom wil ik volgende week weer halve diensten gaan proberen
Heitje nogmaals fijne vakantie lieverd!! Gaat vast helemaal prachtig worden. En wij gaan jou ook missen!! Leeuwtje helaas zal t mannetje weinig tot niets overpakken als hij weer thuis is. Ook hij voelt zich niet 100% Maar is niet erg, Linsey is even bij mijn moeder logeren dus dat scheelt toch wel dan. mamatje wat klote dat het waarschijnlijk weer mis gegaan is. En over de zwangerschapstress..heb de link even niet bekeken van leeuwtje, maar toen ik aan het zoeken was naar het SMEP-programma vond ike r 1 waarin stond dat het niet zwanger raken ivm de stress daar omheen gewoon bull shit is. En dat heb ik altijd al gevonden. Stress door erge problemen bijv sterfgeval, werddruk e.d. dat kan wel, maar niet omdat iemand graag zwanger wil worden. Hier net snel naar de DA en super gevlogen met de kids. Pilletjes voor Kaily gehaald tegen de diarree, bananen, pure chocolade en cola die ik open zet zodat de prik eraf kan. Volgens mij is ze straks zo verstopt als wat haha, kan ik daar weer pilletjes voor halen haha Ga snel eten met ze en dan verder in huis met dettol, ruikt altijd zo lekker haha Tot strakkies.
Angel, welke link is dat dan van het smep programma? Is die wel in het nederlands? Zou ik wel willen lezen. Ik bedoel ook niet die stress hoor....en dat het daarom niet wil lukken...