Ohj daar was je, koud ja. Dan zal je wel balen van al die hitte en zwembad verhalen van ons. Kunnen jullie daar ook skieen? Ik had iets gehaaord van een snowboard wedstrijd die gewonnen is door een Nederlandse met 1 been.
Nee hoor, valt wel mee. Ben niet zo'n zomer meid, en het is een prachtige winter hier. Zonnig, helder, droog... Heerlijk! En ja, je kunt hier skiën. De wintersport gebieden zijn zelfs eerder dit jaar open gegaan dan normaal
mn kleine mannetje is weer wakker, ga dr vandoor! als ik nieuws heb, horen jullie het natuurlijk! doegie!
Winter... dat is toch een heel raar beeld met die warmte hier. Dames, wat kletsen jullie er lekker op los. Ik heb lang niet alles gelezen. Ben terug van 6 dagen Wenen met enorm zonnig/heet weer. En nu het hier zulk weer wordt kwamen we maar naar huis. Vandaag de post doorgenomen en de brief van het zh zat erbij waarin stond dat ik al aan de beurt ben voor IUI! Vorige week maandag zijn we pas op de lijst gezet. Nu moet mijn ongi morgen of overmorgen doorbreken en dan gelijk bellen. Ik hoef geen medicijnen of prikken voor tijd te ondergaan. Ben errug benieuwd....
hee meiden ben ik nog heel even... het slaat nergens op maar heb mezelf getempt... ik weet dat het 's ochtends moet en dat het mssn helemaal niets zegt, maar ik weet ook dat mn normale temp rond de 36,8 ligt... hij is nu 37,5!! moest ik even kwijt!
weet wel dat ik me bij de vorige zwangerschappen ook voelde alsof ik verhoging had en nu weer... oooow maak mezelf gek, had ik nou toch maar vanochtend of gisteren getest toen vriendje het wilde...