NOD augustus 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebietje, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Doeiiiiii

Ik ga zo slapen.

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    ***inbraak***
    Hoi meiden,
    Ik kom net even kijken om te zien wie zich hier nog bevinden en kom helaas een aantal bekende namen tegen. Ik duim voor jullie allemaal dat het snel raak is en alles goed mag gaan.
    In juli waren er te weinig zwanger, jullie gaan het record met z'n allen verbreken. Succes!

***uitbraak***

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Met zoveel mensen die duimen moet augustus wel een goede maand voor ons allemaal worden. :D

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Nou, je pendels voorspellen veel goeds. Helaas staat Knippy daar niet bij, want zij had alles goed bij mij. De eerste zwangerschap had zij goed en de tweede ook en later bleek ze ook nog goed te zitten dat wij een meid verwachten.

5. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @surf: Ik duim ontzettend hard voor je en wacht ongeduldig op het goede nieuws! :D

@Timon: Gaaf dat je zo snel al aan de IUI kan, feli! *Knuf*

@Annie: Bedankt voor al het duimen. En Knippy, zeg je? Pendelt zij nog steeds? Zal eens een pb sturen :)

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb Knippy niet bij de pendelende namen zien staan.

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hmm ik heb ook geen pendel van knippy...

ben weer terug, gewoon een mini in gedaan en die kwam er weer wit uit hihi!

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    maar jij had het toch ook goed leeuw?
    en fl3x had het in april ook bij het juiste eind...
    en ook wanneer ik weer ongie zou worden na mn mk...

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Surf, dit gaat wel heel spannend worden.

Leeuwtje, ik hoop dat het echt allemaal in deze flow door mag gaan en dit een supermaand gaat worden.

10. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey dames,

Nog even snel voor ik naar bed ga....
    kaily is nog steeds aan de diarree maar al stukken minder dan vanmorgen gelukkig.
    Jordy zijn hoest is gelukkig niet zo heel ernstig, door de babyfoon klinkt het blijkbaar erger dan t is.

Leeuwtje las dat jij toch allerlei kwaaltjes lijkt te hebben en wil echt niet raar overkomen.....maar echt waar ME 2!!!
    Mijn boobies zitten onder de pukkels, zat te huilen bij een komedie, heb steekjes links in mijn onderbuik (daar is ook mijn ei gesprongen), heb het gevoel of zat mijn keel dicht en ben mooooeeee!!
    Oh het is al bijn ahalf 2, daar kan t natuurlijk ook aan liggen hahaha. nee maar heb t al de hele dag dat ik loop te gapen:(
    Ik was even heel erg bang dat ik mezelf aan het gek maken was, het is toch echt nog wat erg vroeg voor eventuele zwangerschapskwaaltjes te zijn?? had mezelf al in mijn hoofd geprent dat t aan de hitte zou liggen en toch een virusje dat hier in huis zweeft ofzo, maarja nu lees ik dat jij ook al klachtjes hebt dus twijfel nu toch wel weer.

Heb alles met Dettol geschrobt vandaag, vind ik ook zo mega lekker ruiken hahaha.

Is er verder nog nieuws onder de horizon???

Surf zet m op meis, posi test on the way!!!

11. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @surf: Voor zover ik weet is de enige juiste pendel die ik had (tot nu toe) voor Maaikyb. Maar ik kan jou zometeen ook aan het lijstje toevoegen :D

@Timon: Roze, roze, all the way! ;)

@Angel: Aan de ene kant denk ik: kwaaltjes! Aan de andere kant: zo snel na mijn ei? Ik was gister al misselijk (en een beetje duizelig :$), dat zou dan al een paar uur na de bevruchting op zijn komen zetten. Lijkt me sterk? Voor de zelfbescherming ga ik gewoon van een virusje uit ;)

Fijn om te horen dat het met je kinderen alweer beter gaat, met je man ook?

En natuurlijk blijken onze klachten toch zw symptomen te zijn. Allebei heel snel roze! :D

12. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Heb knippy trouwens gepb't, eens zien of ze voor mij wil pendelen :)

13. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Laten we het nu idd maar even op een virusje houden, dan zou het met een dag of 3/4 moeten doorzetten misschien. Zoniet dan ga ik in ieder geval alvast stuiteren hahaha.
    Maar het is wel echt heel erg vroeg he, hopelijk kunnen we echt allebei straks zeggen van joh het was toch echt zo!! *duimt héél héél hard*

met mannetje gaat het redelijk, nog flinke hoofdpijn en die was ook moe (de man zwangert mee? haha). Hij moet deze week en de week daarna nog werken en dan heeft hij ook een weekje vrij. Even bijkomen met z'n alle. En laat ik juist in het begin van zijn vakantie mijn NOD hebben. Zou het geluk brengen???

Ik ga mijn bedje eens opzoeken, morgenvroeg zullen de kids wel weer optijd wakker zijn, dus even beetje energie opdoen;)

Truste meis en tot morgen:D *knuff kus* doei doei.

14. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Angel: Als jij nu voor jezelf pendelt, komt er dan nog steeds september uit?

15. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Tuurlijk brengt dat geluk, compleet augustus brengt geluk! :D

*Leeuwtje doet het 'hele-vroege-symptomen' dansje!*

Tot morgen, slaap lekker, beterschap aan je man en kinders :)

*Knuffel!*

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik was ook misselijk 2 dgen na nod... en dat heb ik een beetje gegoogled en zo en toen zeiden ze ergens dat het kan komen door de hormonen bij je ei, dat je daar misselijk van kan zijn... het schijnt dat vrouwen die net gestopt zijn met de pil, bevallen zijn of een mk hebben gehad dit vaker hebben dan andere vrouwen... dacht dat dat het was bij mij...
    angel: hopelijk knappen ze snel verder op!
    Leeuwtje: ben benieuwd of knippy reageert...
    Dettol: ow lekker! die moesten we kopen van onze kraamverzorgster vorig jaar, want die vond ze zo lekker... en dat klopt! sindsdien koop ik alleen nog maar dettol haha

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    maar bij jullie zijn het gewoon vroege symptomen hoor!

18. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Dat 'misselijk rond eisprong' verhaal heb ik ook wel gehoord ja, maar als je erop Googled vind je er niet zoveel over :(

Oh well, we wachten af. Nog maar 12 dagen... :(

:p ;)

19. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    *Knuffel!*

Bij ons alledrie, toch? ;)

20. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Het gekke is dat ik dit vorige maand helemaal niet had, maar als ik zo terugblik denk ik dat ik toen überhaupt geen eisprong heb gehad. Geen krampjes ofzo, alleen vruchtbaar slijm. Hmmm...

Deel Deze Pagina