Dat is het zeker wel.... Maar ben nog behoorlijk zwaar, dus we gaan er weer voor. Mocht ik 1 dezer maanden zwanger zijn dan stoppen we dus acuut !
Nou nou, het is hier inderdaad rustig. Een collega vertelde net dat een vriendin van haar zwanger is. In de eerste ronde . Pffff, soms is het echt oneerlijk verdeeld.
Goedemorgen dames, hoe is het hier. Nieuws vanaf mijn kant, ik heb net een test gedaan en deze was negatief. Nu heb ik geen test meer in huis en ga straks even nieuwe halen. Best spannend nu hoor. Ik hoop dat de rode duivels niet gaan komen en dat er over een paar dagen (of als ik niet langer wachten kan eerder) er meer hcg zichtbaar is en ik positief ga testen.
Goedemorgen allemaal, Surf je banner is weer op dag 1 begonnen, doet hij dat automatisch of heb je dat zelf gedaan? Ik hoop t eerste, mijn duimen draaien!! Leeuwtje heel vreemd maar als ik nu voor mezelf pendel krijg ik overal nee op, lukt niet echt geweldig dus. Heb jij al voor jezelf gependeld?? Maar we gaan gewoon op roze, stomme pendel ook Sass heel veel plezier met je mams!! Mermaid trek t je niet aan (al is dat heel moeilijk) gaat helemaal goedkomen. Ook jij bent deze ronde zwanger, augustus staat voor roze!!! *knuffel* Rimar balen van de nega test meis, maar idd achter een paar daagjes knalt hij vast!! Verder weet ik het niet meer, sorry. Ik ga de kids even wat eten maken en verder niet veel vandaag. Ben nog steeds moe....denk dat ik vanmiddag een uurtje de bank op kruip als Jordy op bed ligt. Trouwens vanmorgen lag er een briefje van mijn man dat de naheffingen misschien onterecht zijn?? Iemand hier iets over gehoord? Kan op internet zo 1,2,3 niets terug vinden (zo even goed zoeken). Maar wij hadden dus samen een naheffing van bijna 7000,-!!! Klopt geen reet van dus zou wel fijn zijn als dit idd niet blijkt te kloppen en we dus ook niet hoeven te betalen.
Ik kan me goed voorstellen hoe je je moet hebben gevoeld. Ben zelf iedere maand de eerste dag van cyclus echt een wrak, maar wat dat betreft heb ik dan het geluk dat ik al 3 kids heb waardoor ik me wel bij elkaar moet rapen Ben blij dat het nu wat beter met je gaat en deze maand gaan we met z'n alle voor en hopelijk op roze!!
Goedemorgen! weer even vanaf het werk spieken hoe het hier is! vanmiddag wat meer tijd dus dan ben ik er wat langer maar nu af en toe online hihi! Liefs mij