nou dames krijg hem niet goed op de foto heb geen goeie camera maar hij is wel duidelijker geworden oeee ik vind het zo spannend
Dit word de 1e bewuste SMEPronde Al betrek ik vriendje er niet heeeeel erg bij, hij wil niet dat het TE verplicht word zeg maar, dusss ik houd alles in de gaten en als ik zin heb heeft hij toch ook altijd wel zin haha, daar zijn et gelukkig mannen voor
Bij ons ook de eerste echte SMEP ronde! ben benieuwd want manlief is heel plichtgetrouw volgens de regels aan het Smeppen! super lief gewoon! ben benieuwd wat het teweegbrengt
hihi danku doe over een paar dagen nog een test je weet maar nooit had gister nog getest met kv 2 voor 5 en die was hardstikke negatief
Ik duim voor je!! Als je zaterdag weer een test doet zou je HCG al zwaar verdubbeld moeten zijn toch ?
Oehh spannend TrotseMama! Ik heb verder nog niet teruggelezen maar zag even snel op de lijst al wat meer roze! Alle zwangere dames: GEFELICITEERD! Hier is het nog een weekie wachten tot ik kan testen. Warm vandaag! Voor iedereen die vrij is: geniet er lekker van! Ik zit op me werk.. maarja het is wel koel hier en als ik strakkies klaar ben heb ik lekker weekend Ga maar even teruglezen! *zwaai zwaai*
@ surf je houdt het wel weer spannend zeg pfff zit behoorlijk in de zenuwen weet dat je het eerst je (schoon)ouders wil vertellen maar hou het nie meer wil het weten!!!!! stiekum hoopte ik dat je het hier neer had gezet maar helaas...
jaaa dan moet ie goed verdubbeld zijn jaa hert blijft spannend ik heb me zelf even op twijfel test gezet je ziet hem nu wel goed kijk of ik hem nog op de foto kan zetten
hmm lees in je onderschrift dat je deze ronde smept?? heb ik ook gedaan de laatste ronde en meteen zwanger en met mijn dochtertje trouwens ook gesmept ook meteen zwanger
Zo dat geeft even goede moed! hoe lang na je pos.ovu test ben jij doorgegaan met klussen? 1 dag of meerdere?