maar meiden ik ga weer... me ventje is weer thuis dus als hij klaar is met douche ga ik ff op bed liggen... ben gebroken door t weer..
Lekker dag dat je morgen vrij hebt. Ik wil je niet de ogen uitsteken maar ik heb nog 4 weken vrij. Ik moet de trap nog schilderen maar daar heb ik met dit weer echt geen zin in.
Hallo dames, Ben weer terug van vakantie en alweer achter de computer gekropen naar eerst 4 wassen te hebben weggewerkt. Gelukkig is het super weer om te wassen. Hier in het kort mijn cyclus verloop. Ging dus op vakantie overtijd en met een nega test. Op vakantie ook nog nega getest en op dag 50 opeens een roze veeg en een drupje bruin. Das was voor mij het teken dat mijn ongi er eindelijk aan kwam. Op naar ronde 6 in maand 8. Ga vanavond wel even een stukje bijlezen in aug. en juli heb ik nu geen zin aan Zijn er nog schokkende dingen van de juli dames ik moet weten
Hmm 4 wkn vrij! wat een heerlijkheid zeg! nou ja ik heb de vakantie al achter de rug en nu een lekker lang weekend voor de boeg Ook lekker! tja schilderen is oop niet alles nee... en zéker niet met dit weer!
De vakantie verder was super maar ga even weer verder met opruimen. Net even de vakantie foto's op de computer gezet. Alle mail bekeken en mij hier even op de lijst geplaatst.