Nou dan ben ik ook benieuwd naar een pendel van Leeuwtje (volgens mij had ik die nog niet zal eens kijken in de berichten)
ff tussen de bedrijven door: Yahoooooooo Surf je had het goed Joepie. Lekker genieten en het shirt voor Thijmen bestellen Liefs Komvan de week weer want heb erg druk solly
Het is vandaag een roze dag zeg!!! Een hoop zwangeren. En ik mag me daar ook bij voegen. Ik heb vanochtend ook positief getest!!!!
Weer een zwangere erbij!!!!! Caromama, GEFELICITEERD!!!!!! Echt een dag met een roze lintje. Maak de lijst maar mooi roze.
Trotsemama en Surf, ook gefeliciteerd! Ik heb er nog moeite mee het te geloven. Ben vandaag alsnog 10 keer naar de wc gegaan om te kijken of ik toch niet ongesteld ben geworden!!! Vandaag kwamen mijn ouders langs, maar we willen het pas vertellen over een paar weken. Maar was wel erg moeilijk mijn mond te houden!!!
ja het blijft spannen di eerste periode.. heb ook wel wat buikpijntjes, isook niet fijn...bang dat ze alsnog doorbreken...
Bedankt dat je me roze hebt gezet op de lijst. Ik ben daar zo slecht in. Lukt bij mijn nooit! Daarom wil ik het ook nog niet vertellen aan anderen. Ben bang dat mijn zoontje er wat van meekrijgt en wil niet dat hij het weet voor ik wat verder ben. Hoe leg je aan een kind van 4 uit dat je eerst zwanger was en daarna dat het opeens niet meer is. Dus voor de zekerheid wachten we tot een week of 10-12 (als dat gaat lukken).