tis wel een mooie dag vandaag met 3 op roze!! bedankt allemaal voor de felicitaties! ben echt heel blij!
jaa bizar 3 op een rij 3 x is scheepsrecht (A) nou alleen nog even nipellette halen wil graag bij deze beebje borstvoeding geven het lukte bij noa niet ivm ingetrokken tepels
1:Moosje25 2:Bebietje 3: 4:3kats 5: 6:manuela23 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31:
WHAAAAAAAA surf, Caromama en Trotse mama gefeliciteerd!!! Super zeg zo'n roze dag! Hoop dat wij snel mogen volgen! Heb alles wel bijgelezen, maar ben het alweer vergeten... Zit niet zo lekker in mijn vel vandaag Was vanmorgen al super vroeg wakker omdat ik moest plassen en kon daarna niet meer slapen, heb al de hele dag pijn in mijn buik en ben kotsmisselijk. Schijn ook een beetje bleek te zien vandaag, want iedereen vroeg of ik me niet lekker voel op werk... Verder heb ik nog steeds het gevoel dat mijn tepels eraf gaan vallen, maar lijkt me een beetje vroeg voor zwangerschapssymptomen aangezien mijn ei gisteren of eergisteren gesprongen is. Beetje last van de warmte denk ik... Vanavond maar op tijd naar bed. Einde ego-bericht.....
@ Trotsemama, Caromama & Surf: WOEHOE!! Gefeliciteerd meiden, echt helemaal super. Het gaat goed zo met het roze.
@ Manuela: We hebben een apart topic met de NOD-lijst. Daar kan je jezelf bijzetten. Denk er goed aan dat je de allerlaatste lijst pakt en daar jezelf op zet. En vergeet niet het aantal "passagiers" te wijzigen.
ja, ja joh, hoop dat wij deze maand veel rose hebben. iK heb eidndelijk een afspraak gemaakt bij de tandarts morgen. Eentje die ik niet ken en ook in belgie.
SURF, TROTSEMAMA en CAROMAMA joehoe GEFELICITEERD. jeetje wat een boel roze, hopelijk volgen er nog veeeeel meer
jaja, dit wordt gewoon een roze maand en wij hebben de trend ingezet haha, kom maar op met al dat roze!
ik heb al wel getest, woensdag, was negatief, dus had ik zoiets van wacht ik even 2 dagen voor ik weer test
@wgev op hoeveel dagen zit je nu? @ all maar goed dat we een truck hebben, dan passen we er allemaal in. Een roze mini was nu zo aan het begin al krap geworden
Nee inderdaad! Moeten het nu nog maar even aankijken, maar als het zo doorgaat moeten we halverwege de maand het plaatje maar veranderen... Wil niet het risico lopen dat ik er niet meer bij pas met mijn nod aan het eind van de maand!