Ow sorry, meiden... Zie dat ik niet de nieuwste versie van de lijst gequote heb... Is dat erg?? NOD is in ieder geval de 5e, ga maar weer van een cyclus van ruim over dagen uit....
NOD AUGUSTUS Bekijk bijlage 2374 1: Moosje25 2: Bebietje 3: 4: 3kats 5: La Femme Nikita 6: 7: 8: 9: 10: Mgwc 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: 5 passagiers voor de roze cabrio .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. * Sla het bovenstaande plaatje op in jouw afbeeldingen. Klik dan op de paperclip om de afbeelding dmv het knopje bladeren in te voegen. Druk daarna op bestand uploaden en sluit dan het venster. Je kunt dan het plaatje via de paperclip invoegen in de NOD lijst. * Vergeet het aantal passagiers niet te veranderen. @ La Femme Nikita, Ik heb je even op de goede lijst gezet. Succes deze ronde.
Hallo ik kom me ook melden kon de lijst eerst niet vinden zie dat jullie al een vervoers middel hebben echter ik zou een grotere wiollen zodat iedereen op roze kan en erin past is dit iets
Oke ik ga al weer terug naar juli en dan hoop ik door naar maart. Maar ja anders gaat het hier helemaal goed komen met ons
Nog ff en dan kan ik me bij jullie gaan aansluiten. Zit nu te wachten op mijn ongi door provera en daarna ga ik voor het eerst aan de Clomid. Ik kan dan wel nog geen NOD doorgeven, Maar zodra ik het kan dan doe ik dat wel hoor!
RICMAR!!!! neeeeeeeee!!! potjandriedubbeltjes... dit was niet de bedoeling!!! je had hier niet mogen komen! jeetje meid balen *heeele dikke knuffel* x
ja maar ben er helaas wel in aan beland.... maar had een grote roze vrachtwagen meeggenomen had je doie gezien?? daar passen we allemaal wel in
NOD AUGUSTUS Bekijk bijlage 2664 1: Moosje25 2: Bebietje 3: 4: 3kats 5: La Femme Nikita 6: 7: 8: 9: 10: Mgwc 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: Ricmar94 27: 28: 29: 30: 31: Datumloos: Zethu 7 passagiers voor de roze cabrio .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. * Sla het bovenstaande plaatje op in jouw afbeeldingen. Klik dan op de paperclip om de afbeelding dmv het knopje bladeren in te voegen. Druk daarna op bestand uploaden en sluit dan het venster. Je kunt dan het plaatje via de paperclip invoegen in de NOD lijst. * Vergeet het aantal passagiers niet te veranderen. @ Zethu ik heb je alvast op datumloos gezet, dan kun je het altijd nog veranderen. @ Ricmar je staat erbij en ik vond deze ook wel komisch misschien helpt het om de kans op het aantal roze mensen te verhogen deze maand.
ben blij dat we een ruim vervoer middel hebben in aug. oke hij is misschien niet zo luxe maar we passen er allemaal in, en dan gaan we door voor de april en mei babys' 2010(schat ik zo in?)
@ moosje: tnx. Ik zal er nu nog weinig zijn, maar het zal niet lang meer duren voor ik ongi wordt en dan kom ik gezellig van juli naar augustus verhuizen. Heb vrij veel tekenen dat het snel zal gaan doorzetten. Alleen nog geen spotting. Maar wat niet is kan nog komen. Is het bij jullie nu ook zo heerlijk afgekoeld?
@ lievemama: helaas ben ik niet zo goed met lijsten, dus laat het liever aan een expert over. @ dames: Nog steeds geen ongi, temp is ook nog niet omlaag dus zal nog wel ff moeten wachten (heb geen zin om te wachten, ik wil aan de clomid!)
NOD AUGUSTUS Bekijk bijlage 2823 1: Moosje25 2: Bebietje 3: 4: 3kats 5: La Femme Nikita, Lievemama19 6: 7: 8: 9: 10: Mgwc 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: Ricmar94 27: 28: 29: 30: 31: Datumloos: Zethu 8 passagiers voor de roze cabrio .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. * Sla het bovenstaande plaatje op in jouw afbeeldingen. Klik dan op de paperclip om de afbeelding dmv het knopje bladeren in te voegen. Druk daarna op bestand uploaden en sluit dan het venster. Je kunt dan het plaatje via de paperclip invoegen in de NOD lijst. * Vergeet het aantal passagiers niet te veranderen.
@ lievemama, je staat erbij! @Zethu: is er echt geen enkele kans meer dat je toch zwanger bent en daarom je ongi uitblijft?
hallo ladies, ik mag me officieel weer aanmelden voor de NOD lijst, zou iemand mij op 3 augustus willen neerzetten, mijn mannetje en ik hebben een goed gesprek gehad, en vinden dat het allemaal al best lang duurt, en hebben er dus voor gekozen niks op een laag pitje te zetten. we gaan er dus weer met volle 100% tegenaan, dus mag ik weer gezellig mee kletsen in de lange wacht dagen tot de NOD. ben vandaag ongi geworden dus de nieuwe ronde kan van start, ronde 8 alweer. x
NOD AUGUSTUS Bekijk bijlage 2823 1: Moosje25 2: Bebietje 3: Wgev 4: 3kats 5: La Femme Nikita, Lievemama19 6: 7: 8: 9: 10: Mgwc 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: Ricmar94 27: 28: 29: 30: 31: Datumloos: Zethu 9 passagiers voor de roze cabrio .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. * Sla het bovenstaande plaatje op in jouw afbeeldingen. Klik dan op de paperclip om de afbeelding dmv het knopje bladeren in te voegen. Druk daarna op bestand uploaden en sluit dan het venster. Je kunt dan het plaatje via de paperclip invoegen in de NOD lijst. * Vergeet het aantal passagiers niet te veranderen.