pfff ben net op de bank neergeploft... hele huisje schoon, boodschapjes gedaan en was opgevouwen.... ach manlief zit een filmpje te kijken en ik dacht even snel kijken of surf online is geweest! wat een goed nieuws!
Pfff, ik ben me toch aan t vreten de laatste paar dagen. Ik had afgelopen zaterdag 3 bekers ijs bij de Lidl gehaald, we gingen bbq-en met mijn vader, stiefmoeder, zusje en broertje met aanhang, dus ik dacht dat neem ik mee als toetje. Maar niemand hoefde, iedereen zat proppie vol van de bbq. Nu heb ik al 1,5 beker (bijna) in mijn eentje leeggegeten. En heb gister een klein zakje met dropjes gekocht en die ben ik nu ook burgemeester aan t maken. En ik heb sinds het weekend al elke dag een stroopwafel bij mijn thee genomen. Gggggrrrr, soms baal ik dan zo van mezelf dat ik er niet af kan blijven. Nou ja, vanaf volgende week ga ik weer ophouden met dat gesnaai.
Soms heb je even zo'n periode. Als je nu al weet dat je dit volgende week niet meer zal doen dan laat je het nu toch even zo? Geniet ervan!!!
ach joh kan soms best lekker zijn ; beetje snoepen.... maar niet elke dag idd! :d jaja 3 zwangeren op een door de weekse dag! gaag snel zo in augustus! nu maar hopen dat deze maand ook vruchtbaar eindigt voor ons! heb stiekem al aardig wat HCG verzameld van Surf e.d. hihi!
Ja, en ik ga er dus helemaal voor. Misschien heb je gelezen dat we deze maand al mogen starten met IUI en ik een deze dagen ongesteld moet worden. Dat balletje zal dan gelijk kunnen gaan rollen! Mijn onderbuik is al vaag aan het rommelen, dusse..
dat hopen we allemaal ei al gehad? bij mij is hij onderweg dus ga zo wel afsluiten want moeten nog flink aan de klus hier!