Het is bij jou echt hollen of stilstaan, hé? @Maaiky: Yup. Je weet dat de ene zw niets met de andere te maken heeft, maar voor je gevoel wil je de 'foute' datum voorbij.
kleine mannetje ligt in bed, huis is opgeruimd, dus heb even tijd om onderuit te zitten, want ik ben MOE! mn ouders hebben een half uurtje vertraging zag ik net, dus hoeven pas over 2 uurtjes weg om ze te halen...
Ik ga douche en op bed! Mannetje hoorik vannacht wel eens komen moet morgen erg vroeg van bed moeten om 10 over 9 al @ hospital wezen PFFFF .. Dames die gaan testen morgen Succes. En de dames die een ei hebben veel klusplezier.. Weltrusten en Oant Moarn Dikke Knuf Tante
dus je komt er nog gezellig bij als jullie hier nou ook gauw op roze komen dan wordt het wat drukker in april 2010 mama's
mirjam: mn ouders moeten nog aankomen, nog 2 uurtjes, dan weten ze het! zullen zeker heel enthousiast zijn... mijn schoonouders waren ook echt heel blij voor ons! ze krijgen dan alweer hun 4e kleinkind (van Fl3x de 2e en van mij de 2e)... wordt drukke boel straks, gezellig!