toejuichen! HUP RECHTEREIERSTOK VAN BB10 HUP!!! Je kunt ook zeggen dat de rechter er langer over doet omdat deze het super goed wil doen! Een mooi ei voor een mooie beeb! (heb ik het zo weer goed gepraat??? please please please)
haha... is goed hoor, een beetje kleur kan geen kwaad, behalve rood dan, daar doen we niet aan in augustus!
Voel me nu schuldig dat ik de lijst rood heb gemaakt. Gelukkig nog een kans in Augustus. Goed voorbeeld doet volgen toch?
Het is je vergeven! Maar moet zeggen dat ik ook baal van een laat ei hoor.(duurt de maand weer langer) Ik vind jouw verklaring van dat mooie ei wel een goeie Kris, die houd ik dan maar in mijn achterhoofd. Dus dat moet roze worden dan deze maand, toch?
nou Kris geeft niet hoor, toen wist je toch nog niet van onze regel? jij gaat gewoon eind van de maand op superroze!
Heb nu wel een beetje een zeurgevoel onder in mijn buik. Mss vanavond toch nog maar een keertje klussen.
ik bekeek even de lijst en je ziet al bijna het rood niet meer haha, wij verbannen het rood uit de lijst!
ooo ben zo blij dat we hier helemaal geen muggen hebben! en we hebben voor de enkele mug die verdwaald is horren voor elk raam, ideaal!