Hoe is het met je meis btw? Nog steeds misselijk??? Hier alles ok, ik ben alleen lastig haha, volgens mijn man ben ik dat altijd op de dag van 1ste ongi zo erg Mijn hele lijf jeukt, heb overal pukkels, echt niet leuk meer, en voor ik het besef heb ik het open gekrabt. Dadelijk ff lekker douchen en scrubben, hopelijk helpt dat iets. Kids gelukkig zo goed als opgeknapt, Kaily wel nog aan de diarree maar geloof dat ze vandaag maar 3x is geweest dus er zit wel vooruitgang in. verder ben ik echt zooo moe
@Angel: Misselijkheid is minder, maar voel me nog steeds niet helemaal top. We wachten af, nog 11 dagen! Fijn dat het beter gaat met je kids, ga nu maar lekker douchen en slapen, da's goed voor je
Gelukkig dat de misselijkheid minder is!! Hopelijk voel je je snel weer 100% meis. Nog 11 dagen idd, pfff ben je net zo zenuwachtig als mij hahahaha Trouwens voor de mama met kids op school.....gelezen dat ze aan het overdenken zijn om de scholen langer dicht te houden ivm mexicaanse griep?? Van mij mogen ze
was ik weer wil eigenlijk op me mannetje wachten zodat ik de test onder zijn neus kan leggen hij moet tot half2 werken vanacht dus is rond kwart over 2 thuis
ik snap hem leeuwtje Zo scholen langer dicht, dat zou ik wel erg prettig vinden! Ik ben namelijk juf Begin net een beetje uit te rusten van het afgelopen schooljaar, moet ik over 1,5 week alweer naar de startvergadering op school (kinderen zijn nog een weekje langer vrij)
Oja voor de juffen is het natuurlijk ook heel prettig als de scholen langer dicht zijn haha, helemaal niet bij stil gestaan Hier hebben we sowieso nog 4 weken vakantie (zuiden) en het was ook nog niet zeker, ze zijn het aan het onderzoeken of er mogelijkheid voor is en of het nut heeft. Ze zijn bang dat zodra de scholen weer beginnen de mexicaanse griep zich nog sneller zal verspreiden. Volgens mij is er in oktober de vaccinatie beschikbaar, dus zou wel lekker zijn als ze tot oktober vrij hebben hahaha. Maar denk dat het dat echt niet gaat worden helaas Trotse mama kan me voorstellen dat je wil opblijven, anders even met dekentje op de bank liggen en toch uurtje slaap pakken???
ja ik hoorde dat ze in Amerika de juffen tot een risico groep beschouwde en dat zijn al werden ingeënt... Zou het ook wel fijn vinden als de enting al zou komen voordat de scholen weer beginnen. Vind het toch wel een beetje eng... net als luizen alleen daar ga je niet dood aan Knap dat je op hem wacht, ik had allang aan de telefoon/sms gehangen hahaha.... succes met opblijven!!!
hahah hij weet het ook al maar wil gewoon de test nog even laten zien want moet ze daarna even opbergen want me moeder komt morgen me dochtertje ophalen ze vroeg heel lief vorige week of ze noa een weekendje mocht hebben
Kan me je gevoel heeeeel goed voorstellen, ben benieuwd hoe hij gaat reageren!! Sylvestertje ik vind het sowieso belachelijk dat wij moeten wachten tot oktober voordat we geënt kunnen worden. In september verwachten ze de grootste griepgolf!! Dan ben je toch voorbereid daarop!!
Oh leuk joh, hier is de middelste vorige week dinsdag naar mijn moeder gegaan tot afgelopen zondag, oudste was toen 1 nachtje naar mijn zus. Nu dinsdag is de oudste naar mijn moeder gegaan en komt zondag terug en volgende week dinsdag gaat mijn zoontje voor 1 nachtje naar mijn moeder. Vinden ze echt helemaal geweldig!!