@susan ik begin eigenlijk altijd met fel rood maar goed dat zegt nog helemaal niets idd. het is afwachten. De kramp is zojuist gezakt wat een verademing.
@Ricmar: ik heb ook de NOD juli lijst bekeken maar die is echt rampzalig rood. Zag in de aug lijst toch weer veel bekende namen terug komen. Weet jij toevallig hoe het met Thelady is? Zag haar in juli op rood maar ze staat er in aug niet bij. Bewust niet of vergeten ofzo??
Zou ook kunnen natuurlijk. Rapoenzel weet jij of er al dingen geregeld zijn voor het uitstapje 12 sept??
Susan ik heb geen idee hoe het met de lady is, in juli ben ik weinig online geweest had echt rust nodig. we hebben het samen gezellig gemaakt even geen geplan en gevlieg.
Hoi ik ben er weer. Echo was goed, er was enorm veel bmlsijmvlies achter gebleven, wat de reden daarvan is is niet bekend. Hcg was 9 dus verhoogd, waar uit ze concludeerde (samen met de echo van 3 weken terug) dat het toch een vmk is geweest.. Vanavond weer beginnen met nieuwe Clomid. Ach we weten in ieder geval dat het weer gewoon kan (zwanger raken) Nu is het tijd dat het eens blijft zitten. Ik moet echt rennen draven vliegen. Het grind is er dus hang vanavond in de tuin haha
Ricmar ook wel eens even lekker helemaal niks hoeven en gewoon van elkaar genieten. Heb je nog vakantie gehad of ben je nog vrij?
@ tante, wel jammer maar je hebt duidelijkheid en kunt nu met een gerust hart weer verder. Succs in de tuin Pff waar je zin hebt met de hitte. Susan we hebben geen vakantie gehad dit zijn voor de drukke maanden het asiel zit vol. Vrijwilligers op vaknatie dus hard aan het werk. In septemer mogen we van de vrijwilligers een heel weekend vrij dat is wel leker hoor even met zijn tweeen en geen dieren die onze zorg nodig hebben
Ricmar oh ja is ook zo. Even vergeten van jullie asiel. Idd overvol met alle mensen op vakantie. Wel leuk dat jullie in sept een vrij weekend krijgen. Kun je dan ook wel echt ontspannen of zit je nog met je hoofd bij de dieren?
Dat weekend kan ik echt alles loslaten. Het team vrijwilligers voor dat weekend kan zelfstandig draaien, dus moet geen probleem zijn
Oh dat is dan wel lekker. Wij gaan eten: gebakken aardappeltjes en witlof salade lekker met dit warme weer geen warm eten. Hier is het nog steeds broeierig. Een regen buitje zou niet overbodig zijn.
Nou ook hier lekker makkelijk brood met een gebakken ei Ik hoop ook op verkoeling, maar we hebben het niet voor het zeggen
ik ga jullie jammer genoeg moeten verlaten. ben gisterenavond ongesteld geworden. wij gaan dus door naar september
Even ego: Mijn ongikrampen zijn begonnen. *Timon verschuift op de stoel van de kramp* Oeijoei... dit zal een leuk weekend worden. Maar... ik kan maandag wel het zh bellen voor onze eerste IUI! Ik ben erg benieuwd wat ik dan te horen zal krijgen. Dames, ik heb niet de puf om vandaag te lezen. Sorry. Zo even eten en dan met een warme kruik op de bank hangen. Oja, wil iemand mij op rood zetten?
timon balen dat je pijn hebt vooral met die warmte, maar je kan weer verder kijken succes met deze ronde