@surf: Wat lief van je ouders! Hoop dat de mijne ook zo enthousiast zullen zijn Vast wel, mijn moeder wil al jaren oma worden.
Ja, vast wel, maar dat heb ik er wel voor over. Het wordt gelukkig prachtig weer vandaag, koud maar helder en zonnig
nou dames die nog wakker zijn, ik ga zo slapen, dus truste als jullie er ook aan toe zijn!!! Doegie !!!
@ surf.. heb jij ook innestelingsbloeding gehad? Kwam net van de wc. en had weer een veeg rood/roze..
Hallo Dames, Deze maand voor het eerst de ovu testen van Matcare gebruikt. Duurde even maar gister had ik dan eindelijk een positieve ovu test. In de avond direct geklust. Vandaag ook weer een positieve test dus maar weer direct geklust! Nu maar hopen dat het deze mand raak is! Moest het even kwijt. Zijn er nog meer ladies die ovu testen gebruiken hier?? Groetjes Bolle Buik
Nog niet lang geleden gehad. Wij moesten de vragenlijsten (bij de gyn.) invullen en bij mij werd dmv een inwendige echo gekeken of alles klopte. En dat was zo. Ik hoefde geen tempkaarten bij te houden, omdat ik ze al bij me had. Met mijn volgende ongi moest ik bloed prikken en mijn man had een afspraak gemaakt voor het zaadonderzoek. Tegelijkertijd was ook de afspraak ivm de uitslagen gemaakt.
Graag gedaan. Het blijft een spannend traject, hoor. Onze volgende stap gaat maandag beginnen: bellen voor de eerste IUI.