Ik gebruik ze ook ter controle van mijn gevoel van de eisprong. Nu moet ik ze gaan gebruiken ivm IUI.
Dames ik ga mijn bedje opzoeken... Tot morgen en slaap lekker straks of fijne dag verder... Leeuwtje veel plezier met paardrijden!
Ik gebruik ook ovu testen hoor Die van de Kruidvat. Vorige maand een duidelijke uitslag, deze maand een minder duidelijke lijn. Wel zekere voor het onzekere genomen en om die dagen heen geklust Lees hier op het forum dat er goedkopere testen zijn die beter werken (op internet te bestellen en volgende dag al in huis) dus als het deze maand niet raak is dan ga ik die proberen. Pfff wat duurt wachten lang.... Ik moet volgende week weer beginnen op het werk. Ben leerkracht op een basisschool en ga een nieuwe klas doen dus lekker op tijd inrichten en planning maken voor de eerste week. Eigenlijk mag ik de 17e pas testen, dan is mijn NOD, maar dat is mijn eerste echte werkdag en dan wil ik het eigenllijk gwoon al weten. Denk dus dat ik stiekem zondag de 16e al ga testen. heb er nog 3 liggen dus kan best
Hoi dames, kom me ff melden we komen net uit de tuin. We hebben een mal gemaakt en beton gegoten we hadden maar twee zakken ja slim we hadden er tien nodig haha.. Alles er in gegoten knapt die mal niet Overal beton en nog geen muurtje (zit lekker tegen dus) . Maar goed om een uur of negen kwam de buuf ff kijken ( amper mee gesproken in die drie jaar dat we hier wonen) Inmiddels weten we van elkaar dat we in het zelfde schuitje zitten hun hebben voor hun eerste dochter heel veel moeten doen en toch nog spontaan zwanger geworden. Nu zijn ze bezig voor een tweede maar niet zo zeer met spoed.. Ik denk bout mij het ook zeg gewoon, kan ik er toch met iemand in de straat over hebben, omdat ik me soms wel eens wat alleen voel.. Maar goed nu ff verder over de tuin ,,, Het grind is vanmiddag geleverd om kwart voor 1. Dus we kunnen morgen flink door zetten. Rond 14 uur ff rust douchen en boodschappen doen voor me verjaardag, de vlaaien heb k vanmiddag besteld die kunnen we om 17 ophalen. En dan weer verder in de tuin. En owja nog ff plantjes enzo kopen nog niet gedaan grrrrr De tuin word al met al 3x zo duur dan we hadden gepland maar ach Kunnen we er van genieten.. Zo dames sorry voor me ego maar ben zo blij dat er eindelijk wat aan gedaan word. Heb zelfs 2 biertjes gehad oops .. Trusten
Ik gebruik ook die van kruidvat. Welke goedkope testen heb jij dan gezien? Het zal wel weer flink wennen zijn om een nieuwe klas voor je te krijgen. Ik moet maandag beginnen en ben me mentaal al wat aan het voorbereiden.
Trusten tante Mars. Veel succes morgen in de tuin. Ik hoop dat jullie niet veel/geen last hebben van regen. En alvast een fijne verjaardag!
ik heb nog 1 test liggen.. ik heb afgelopen donderdag wel de test van MvM gedaan maar die was nega (alhoewel ik wel een licht streepje zag maar ik denk dat ik het gewoon wil zien)... maar ik vraag me af of ik nog die echo moet laten maken of dat ik moet afbellen... wat vinden jullie??
de HA had me gebeld maar ik kon niet opnemen.. hij had me voicemail ingesproken met daarin dat het nega was.. maar hij zei t op de manier alsof hij blij was dat het nega was.. want toen ik daar was om te vragen of hij me door wilde verwijzen naar de gyn zei hij dat hij ons erg jong vond en dat we eerst moeten genieten.. we zijn beide 22 maar als je er beide klaar voor bent en het kind alles kunt geven dan maakt leeftijd niks uit vind ik... en tuurlijk zijn er mensen die veel op moeten geven zoals elke week stappen ofzo.. maar wij gaan haast nooit stappen, 1x per jaar met carnaval... en met de kermis gaan we 1x per jaar naar Tilburg, en dan verder hier maar hier is het nooit druk dus dan zou de kleine mee kunnen overdag... en verder gaan we heeeeeeeeeeeeel zelden bowlen ofzo... we doen met andere woorden eigenlijk vrij weinig van dat soort dingen... meestal zitten we thuis, of we gaan op visite..
me bloedtest was idd niet goed maar vind het erg raar dat me testen wel licht posi waren... en het is niet dat ik het wil zien want op de foto kunnen jullie het ook zien...
maar jammer genoeg is er niemand meer ik ben de laatste tijd echt vergeetachtig... niet normaal... bv vandaag... Zondag is me Oma jarig en had vandaag een kaart gekocht.. maar ik was vergeten om haar adres mee te nemen zodat ik m gelijk weg kon doen.. dus had de kaart mee naar huis genomen.. geschreven en alles... kon nergens een postzegel vinden dus wilde weer terug naar t winkeltje om daar een postzegel te halen en gelijk op de bus doen... maar was het helemaal vergeten.. we gingen om kwart voor 5 weg (huisje kijken) en toen we terug kwamen zag ik de kaart dus ik baalde er wel van... dus moet het morgen op de bus doen... of bv met de dieren.. ik had een standaart indeling met eten geven.. als ik op sta krijgt Sabi (hondje) eten.. daarna na ons avond eten krijgt Sabi weer eten.. en als ik naar bed ga krijgen Poema & Blacky (katten) eten... maar de laatste tijd vergeet ik t steeds dus ik verschuif het steeds ('s morgens krijgen de katten eten, en Sabi meestal 's middags en soms 's avonds...maar me ventje let ook niet op of ik Sabi 's avonds wel eten geef)... maar hopelijk komt t weer goed uiteindelijk mss teveel aan me hoofd (zoals dit huisje waar ik echt zsm uit wil)... maar om even terug te komen op t huisje waar we vandaag gingen kijken... het was echt een geweldig huisje in een mooie buurt.. het is alleen wel spannend... iedereen die kwam kijken en het huisje wilde moest een formulier invullen en in de bak stoppen... dan wordt de eerst volgende werkdag een lootje getrokken en de 2 werkdag krijgt diegene te horen dat hij/zij het huisje heeft.. het is dus een loting.. en een kleine kans dus dat je het krijgt...het wordt dus spannend.. het zijn huizen dat eerst huurhuizen waren maar nu verkocht worden.. maar sorry voor me lange verhaal, zit me te vervelen...haha...
Goooooeeeeeiemorgen!! Geen idee of er testers zijn vandaag Rapoenzel, maar zo ja dan wens ik jullie allen succes!! Ik ben er vandaag niet, we vertrekken zo richting mijn moeder en daarna door naar mijn zus en dan met z'n alle naar Blankenbergen Hopelijk is het weer daar goed..... Weet dus niet hoelaat we thuis zijn en of ik het nog red vandaag te spieken dus nogmaals testers heel veel succes en dat het een mooie roze dag mag worden. Ongi-dames ontzettend klote, hoop van harte dat volgende ronde wel roze mag zijn. Wachters...joins the club maak het jullie zelf gemakkelijk en komt goed. Fijne dag allemaal!!! Knuff kus!
tja wachten maakt me gek ik voel van alles maar hou me er niet aan vast gisteren wel au na me climax met vrijen was niet leuk maaar goed nog ff en we weten meer
Goedemorgen Hebben jullie het ook zo warm gehad vannacht? Pff het wilde maar niet afkoelen op de slaapkamer. nou vandaag maar zien wat de dag brengt. Hier is het bewolkt en het heeft iets geregend.
vannacht viel wel mee gisteren was het benauwd klreeg niks gedaan Hopelijk vandaag meer succes heb genoeg te doen hahah
Vandaag was mijn testdag maar helaas...ongi geworden,dus ik ga door naar 4 sept. De rest die nog moet:succes!!
Even een snel berichtje van mij @Angel: Veel plezier vandaag! @naliey: Meid, wat baal ik van die onzekerheid voor jou Die HA moet echt een lesje menselijkheid krijgen. Dikke knuffel en bedenk: vergeetachtigheid is een goed symptoom @Chillin: *Dikke knuffel!* @Ego: Héérlijk paardgereden vandaag, had het zo gemist! Zat op een lief paard, wel wat koppig maar voor mij liep ze heel goed. Volgende week krijg ik haar weer Ze is vroeger een dressuurpaard geweest en reageert erg mooi op alle hulpen. Je moet alleen de teugels losjes vasthouden want anders trekt ze ze uit je handen (heb er blaren aan overgehouden, hihi )