heej Fl3x!! ja verder gaat het hier super hoor! we vermaken ons prima! lekker naar de speeltuin, zwembad, supermarkt en in het weekend er heerlijk op uit met zn drietjes! hoe is het bij jullie? leuk! geboortekaartjes besteld, zelf ontworpen of had je die boeken nog gehaald bij de drukker? OOOO ben wel benieuwd hoor! hopelijk alles goed daar!hoe is het met de auto afgelopen?? en met Es ook alles goed??
ik denk dat ik mijn banner moet aanpassen en dat Het wel Di was dat me ongie begon want het is nu over . Dus alles moet 2 dagen eerder zijn.
nou had afgelopen di een drup woe een drup en do kwam alles pas op gang maar aangezien ik altijd een week ongie ben
ja die had ik ook voor juli maar dat heeft toch niet zo mogen wezen... nieuwe ronde nieuwe kansen en een geluk het bloeden is al weer weg dus kunnen gelijk aan de klus
@dees: oow hmm maarja, denk ook wel dat je zwanger was, anders had je ook geen posi test gehad... maar het is helaas misgegaan... deze pendels komen ook gewoon weer uit en dan gaat het helemaal goed!! en veel plezier met klussen hihi! wij zitten er ook middenin, heb vandaag denk ik mn ei (vet veel slijm en steken rechtsonderin)...
we hebben boeken gehaalt bij de drukker De auto is goedgekeurd nu dus das fijn! met esmay gaat het ook goed ze heeft 2 boventanden en begint af en toe met los staan klimt op de bank en stoelen maar lekker zeg zwemmen en naar de speeltuin
o wat fijn dat de auto toch is goedgekeurd uiteindelijk! en es gaat ook goed dus zo te lezen hihi! fijn! leuk , ben erg benieuwd naar het kaartje, maar dat zie ik zeker pas 4 november (of rond die tijd??) hoe voel jij je? was bij de vk eigenlijk alles goed vorige week? wanneer moet je weer? over 3 weken? ik heb vandaag mn ei, vanaaf nog even aan de klus en dan maar hopen dat je pendel uitkomt... ik heb er een goed gevoel over, stom he? nu al...hihi
ik hoop hard met je mee goed klussen vanaaf! vk was goed alleen lage bloeddruk 90/60 vandaar dat ik wellis dizzy ben enzo moet 4 aug weer komen ik voel me redelijk ben laatste tijd weer erg moe slaap slecht veel last van de buik maar moet eigenlijk niet klagen want ik geniet wel van de zwangerschap gaat me veel te snel! 30 juli gaan we weer een kijkje binnenin nemen
Hey meiden, Na lange afwezigheid van het NOD forum kom ik mij hier ook weer eens melden ! Op naar een brusje! Mijn NOD is op 07 augustus, in ieder geval nog geen symptomen of whatever, ach, het is nog maar ronde 1! Succes allemaal! Liefs, Fem