Ik ben er maar was aan het bijlezen. Gelachen om het verhaal van BB10. Zie jullie al liggen met oma die steeds uit bed komt. Naliey hoop voor jullie dat het huis naar jullie wens is.
Yep Op de wormpjes in de kipfilet na wel (zie De Lounge.) En gelukkig sinds gister van me ongi af, dus we kunnen weer klussen En met jou?
nee hoor was csi miami dvd kijken aangezien er niet meer getypt werd hiero weer een was weg gewerkt en pff heb het bloedheet
Ben alles aan het bijlezen... Heb niet veel tijd dus als ik op zp ben moet ik meestal eerst veel bijlezen
Ga weer, mannetje is uit bad en nu kan ik lekker badderen.... Tot maandag!!! Hoop dan veel roze te zien!
* Ricmar je staat op de testmarathon. Kijk hier ook met een schuin ook Forrest Gump, heb ik al vaker gezien leuke film. * Sammie, hier alles goed na een hoopvolle cyclus na 52 dagen toch ongi geworden op vakantiel. Nu met nieuwe moet beginnen aan een nieuwe ronde en vanaf morgen tempen. Misschien geeft dat een beetje verduidelijking in mijn cyclussen.
He Mermaid, waarom dat zo ineens? Huil maar lekker lucht vaak wel op. Misschien wel een positieve huilbui....
mermaid soms is een huilbui goed hoor ik heb dat meestal op me 1ste ongie dag hahha susan ik hoop dat je eruit komt met tempen . ik heb ovutesten omdat tempen zo niks voor mij is ik zit smorgen op de wc en dan denk ik oja hahaha
Denk dat ik dat ook ga hebben maar wil het toch eens proberen. Vaak moet ik 's morgens zo nodig naar de wc. dat ik nergens anders aan denk maar we zien het wel.
Het slaat echt nergens op hoor, dus niet lachen. Ik had net een topic gelezen over gaatjes schieten (in de oren) bij een baby. Iemand had daar op gereageerd dat ze een oorbel bij een jongen "asociaal vond, ze had er geen goed woord voor over en het riep bij haar vooroordelen op". Ik heb daar op gereageerd door te zeggen dat mijn broertje ook al tig jaar een oorbel heeft en echt geen aso is enz.enz. Dan krijg je me toch een felle reactie terug. Niet normaal gewoon. Iemand anders reageerde daarna op een normale nette manier dat meningen nou eenmaal verschillen en dat zij een oorbel bij een jongen ook aso vindt. En dat zulke dingen net als tattoo's nou eenmaal niet maaschappelijk geaccepteerd zijn. Nou en daar word ik dan gewoon heel verdrietig van ineens. Van al die onverdraagzaamheid die er heerst in de wereld en met name hier op zp. Ik ben hier gekomen omdat het zo gezellig is en dat is het hier in nod aug ook zeker, maar verder op het forum is de gezelligheid vaak ver te zoeken. Ik voelde me bovendien ook enigzins aangesproken omdat ik ook een tattoo heb en er nog wel één bij wil. En daardoor word ik door veel mensen dus als aso gezien?????? Terwijl ik ook maar een gewone afdelingssecretaresse bij een hypotheekverstrekker ben.
mermaid Tjonge als jij je goed voelt bij een tatoo en je vind mannen met een oorbel wel oke dan is dat toch oke. Mijn hubbie heeft nog een gaatje in zijn oor, maar mag er van mij geen oorbel in doen,maar mijn buurman heeft het wel en ik vind het bij hem passen(hij heeft er zelfs 2) Doe wat je goed dunkt en laat anderen maar kletsen. (vind zelf een tatoo ook wel mooi afhankelijk wat en waar)
Ja dat heb ik ook al gemerkt op sommige topics hier. Zat een keer mee te lezen op het voornamen topic: iets wat toch al erg persoonlijk is. Daar zaten ook mensen die sommige namen de grond in boorden dan denk ik misschien leest er wel iemand mee die zo'n naam heeft of iemand in de fam. heeft met die naam. Echt raar hoe sommigen hun reactie verkondingen hier. Niet denkende aan hoe anderen het zullen lezen. Doe zulke dingen dan prive ofzo denk ik dan. Ik kan daar ook echt niet tegen hoor