Hoi meiden, hoe'st hier? Hebben er nog meiden getest vandaag? Ik ben net lekker wezen sporten. Het was net als vorige week weer zwaar, maar wel lekker.
Hee Mermaid, fijn dat sporten (alleen niets voor mij!) Is je huilbui van gisteren gezakt? Laat die mensen toch in de *piep* zakken.
@Mermaid: goed bezig met sporten meid! Ik zou een voorbeeld aan je moeten nemen Ik vind het altijd heerlijk als ik eenmaal bezig ben, maar om zin te maken om er naartoe te gaan is echt drama hier...
@BB: die rechter eierstok van jou is gewoon zo sloom omdat ie hele grote eieren legt, die zijn niet te missen!
BB10 je hebt van mij ook een pendel aanvraag via pb. Rapoenzel sporten op zondag wat knap. Ik wil vanaf maandag gaan skeeleren en hardlopen maar dat riep ik vrijdag ook al en ben nog neit geweest maar maandag morgen moet ik direct uit bed gaan anders komt het er niet van.
Ja de huilbui is gelukkig weer afgezakt. Later kreeg ik er bijna weer 1, ik had een topic geopend dat ik vond dat er zo gesnauwd werd op t forum, maar daar was bijna niemand het mee eens, dus toen moest ik weer bijna janken. Echt hoor slaat nergens op van mij. Maar heb nu ook contact met een meisje hier op zp die bij mij in de buurt woont, dus daar heb ik heel de avond mij zitten msn-en. Dat was dan wel weer gezellig.
Het er naar toe gaan was hier normaal gesproken ook het probleem, maar nu ik met een vriendin samen ga is het een stuk makkelijker. Bovendien gaat mijn man op zondagochtend met haar man squashen, dus hij gaat er dan ook op tijd uit. Volgende week zondag gaan we naar de Efteling, dus ik denk dat ik dan a.s. woensdagavond ga BodyBalancen ipv zondag.
@ Kubus, heb je je augustus ei al gehad dan? Want Leeuwtje pendeld de bevruchting en niet de maand van je positive test. Dus de maand van de pendel is de maand dat je ei springt en bevrucht word.
@Mermaid: Denk het ook haha.. Ach geef niks.. maar ik sport ook veel hoor Alleen niet op zondag, RUSTDAG !!