vanaaf een verjaardag en dan zit het weekend er alweer op helaas... dan gaat het grote wachten weer gebeuren....
net even 2 boterhammen (bruin) met smeerkaas 20 + mag ook vast wel van sonja. hou me niet meer aan de boekjes moet ik misschien weer eens doen? Zou er wel weer wat af willen hebben, morgen ochtend eerst maar eens wegen. pff
lijnen haha moet ik ook echt "zeg ik met waterijsje in me mond" Zo net de caafjes een schoon hok gegeven en heb hun haartjes gewassen en met cremespoeling gedaan. Dus ze kunnen er weer tegen aan
waterijsje mag van sonja hoor haha en caafjes leuk wat voor caafjes heb je en hoeveeL sorry interesse het is mijn dagelijks werk om gedumpte konijnen en knaagdieren(dus ook caafjes ) op te vangen en te herplaatsen
nee daarom ben ik nu ook niet meer met het boekje bezig wel let ik op wat ik eet, neem mijn tussen doortjes en haal geen snoep inhuis. had tot nov 2008 gesonjabakkerd, maar bleek een zeer laag calium te hebben (had ook plas tabletten) maar moest toen stoppen met mijn strenge dieet. Macht toen kiezen of elke dag pillen of elke dag 2 kiwi's , ach heb voor het laatste gekozen.