dag nog niks haha alleen maar bijgekomen haha ben nog helemaal niet met afvallen bezig Ben meer met zwanger worden en ons toekomstige kitten bezig hahaha
en wat betreft de caafjes jeetje wat eten die een hoop en die witte kan ik onmogelijk nog een cavia noemen haha . tis meer een kruising tussen konijn ( qua voormaat) en cavia (qau vorm) hahaha
Maar ik moet nog een lange weg hoor... Nog 20 kilo ongeveer Maar we doen rustig aan omdat we zwanger willen worden, dan val ik niet teveel af per week... Nu ga ik eens even weg achter de laptop. Krijg er hoofdpijn van !!!
ja cavia's kunnen veel eten kun je nagaan wat een opvang aan kosten heeft , al hebben we nu maar 4 caafjes zitten, maar wel ca 100 konijnen en die kunnen er ook wat van
Hmm hoofdpijn is niet fijn... ga maar lekker wat anders doen dan :d fijne dag nog en die andere 20 kilo gaat je ook lukken hoor! Succes !
snap neit dat mensen hun dieren weg doen hoor bedoel als het hier zou meoten zou ik er toch een goed tehuis eerst voor vinden en anders tja hou ik ze hahaha Niet dat bij mij me dierentuin weg moet hoor er komt alleen maar uitbreiding bij
Heerlijk gewoon! manlief zit nu op de bank F1 te kijken en voetbal en ik lekker op de bank met de laptop op schoot... een echte hangdag.. hihi
F1 komt dat dan ?? ik dacht dar een zomer stop was Ojee moet ik snel naar boven rennen hahaha Etos pillen ook gerobeerd maar kreeg er diarree van heb nu pillen van de tuinen .
Jullie kletsen lekker door, zeg. Ik heb niet eens de puf om alles van gisteren en vandaag te lezen. Zoveel bladzijden!!
haaj ben ik weer! vriendje ligt film te kijken, heb ik toch nog ff tijd voor mezelf (lees: zp)! ben weer aan het werken aan de tas voor een collega! hij wordt zo ontzettend leuk!