NOD augustus 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebietje, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Wat voor auto hebben wij ....

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @ Nex: Hoe oud is jullie dochter??? Hier kan ze ook heel hard 'JA!' roepen hoor, hahahahaha ;)

@ Surf: Oh wauw, LA, dat klintk echt te gek, kan me voorstellen dat je het helemaal prima zo vind, wat doet je vriend dan voor werk (heb je stiekem een knappe bekende acteur aan de haak geslagen???? :D hihi), of vind je dat te privé.... (sorry hoor, hihi)

Bij onze dochter was het in 1 keer raak, niet verwacht maar wel superwelkom natuurlijk!!!

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @nex: bij de eerste was het in de 2e ronde raak en nu bij de tweede in de 1e ronde, helaas mk, nu dus weer de 1e (echte) ronde na de mk, dus hopen dat het weer zo snel lukt! (ik mag dus helemaal niet klagen, want tot nu toe blijken we supervruchtbaar saampjes...)

ik ben heel benieuwd hoe de nee fase bij ons gaat worden... hij maakt nu soms al drama als ie iets niet mag, gaat ie op de grond liggen (af en toe omhoog kijken of wij m wel zien natuurlijk en dan nog harder huilen hihi) ik moet er wel om lachen (niet als hij dat doet natuurlijk, dan negeer ik m volledig, hopelijk helpt dat) echt een dramaqueen af en toe haha

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Trouwens Nex, je eitje is gearriveerd, klussen jij ;)

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    volgens mij een enorme vrachtwagen...

6. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier eerder vanavond wel nootweer geweest, maar nu is het droog...

Psshhtt... Kubus is een beetje stout geweest en heeft net toch weer 1/8 gestreken;) Echt maar 1/8 zodat er ook nog 1/8 is om morgen samen met Chelle te strijken:D

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ohja, dat doen wij ook; negeren, helpt redelijk, meestal gaat ze steeds harder krijsen *ahum* (waarom wilden we ook alweer een tweede? haha).

Ik hoop ook dat het snel raak is voor je hoor! (Voor iedereen natuurlijk! :))

8. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    :) als wij niets hebben ga ik een mooie roze huis voor ons zoeken

9. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    bannercheck

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @fem: hij werkt voor een advocaten/belastingadvieskantoor. nieuwe baan, hij is nu kennis aan het maken met iedereen omdat ie veel zal samenwerken met ze vanuit NL

11. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    :D Onze dochter word over 2 maanden alweer 2. Ze roept alleen heel hard NEE jah zegt ze met een heel lief stemmetje :)
    Ach ze is ook echt wel geweldig superschattig vooral als ze iets komt brengen en dan heel lief abief mama zegt dan smelt je helemaal. De momenten waarop ze het bloed onder mijn (en mijn partners) nagels vandaan haalt vergeten we dan maar.
    In welke ronde zitten jullie nu dan Fem?

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Klinkt goed Surf!!!

Een roze speedboot misschien....??? Lang geleden, de roze voertuigen! Haha

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik dacht dat we een enorme vrachtwagen hadden, staat die niet meer bij de lijst???
    huis vind ik ook goed hoor...

14. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @ Nex: Dit is de officiele 1e ronde :) en ik heb geeeeeeeeeeeen idee wanneer ik mijn ei heb, ben gewoon uitgegaan van 33 dagen. Ach, klussen we toch wat extra?? :D

15. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Klinkt idd goed Surf!!! Hopelijk blijven jullie ook nog zo vruchtbaar samen....

Foei Kubus!!!

Fem en surf: Negeren helpt helaas niet altijd hier want zodra ze gaat meppen en gooien moet ik er toch echt iets van zeggen anders is straks alles gesloopt. "vroeger" bleef ze nog netjes in de strafhoek staan maar sinds ze echt in de peuterpubertijd zit loopt ze daar gewoon lachend weg :(:(

Maar: kinderen zijn leuk en we willen er nog 1
    (liefst met een klein beetje minder pit :D)

16. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    hahaha gelijk heb je. Mijn banner is ook maar een gokje, weet wanner ik ongesteld moet worden maar hoe lang mijn cyclus is....:(

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hahahaha Nex, strafhoek? Dat is toch een plek waar je 1/10e van een seconde blijft staan en dan lachend wegrent....??? Zoja: die hebben wij ook!!!

Hier is het corrigeren ook begonnen. Wat ook zo leuk is; in de supermarkt niet in de winkelwagen willen zitten en dus aan mama's shirt gaan hangen zodat de man naast me bijna de verkeerde nectarines grijpt *schaammoment*.

18. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nex, ben je nu voor het eerst weer gestopt met de pil? (of wat je ook altijd gebruikt hebt!)

Deel Deze Pagina