erg hé...heb ook geen idee hoeveel blz ik gemist heb.... even vluchtig hier en daar wat blz doorgenomen
mijn ventje slaapt op de bank (migraine) pfff hij zou nog stofzuigen nou zeg !!! Ik ga denk zo maar eens de douche opzoeken en ook ff lekker liggen . Lees wel mee hier hoor maar wil ff lekker lapfloppen in bed (hoezo lui)
bij mij hebben ze de cyclus op gang gebracht van 80 dgn naar 30 / 28 dgn.... ben er erg blij mee! slik ze nu nog steeds
migraine is niet prettig.... ken het gevoel :x maar vaak rond NOD is het hier feest wat dat betreft dan... Maar lui ken ik ook al te goed hoor! straks nog even aan deklus en daarna lekker tukken...
we zijn nog wel aan het smeppen maar ei is geweest vrijdag & zaterdag pos. ovu testen gehad dus flink geklust en we gaan door tot en met dinsdag om de kans volop te benutten hihi!
@ etos pillen> ze zitten bordevol stoffen wo foliumzuur bij mij hebben ze de cyclus wel verkort gelukkig maar kan ook allemaal toeval zijn hoor.. de stoffen die er in zitten zijn iig wel goed voor je
dan denk ik dat ik die ook maar eens ga halen, ik slik nu wel foliumzuurtabletten, maar ik moet zeggen dat ik ze wel eens vergeet. heb nog geen manier gevonden om eraan te denken...
ze liggen bij mij op het aanrecht en dan kan ik ze bij het ontbijt innemen en anders zie ik ze in de loop vn de dag vanzelf wel liggen
haha, daar heb ik ze ook staan, maar bij mij helpt dat toch niet echt! mischien dat ik ze maar eens bij mijn tandenborstel ga zetten of zo!
Zo meiden was ik weer.. Huisje is weer aan kant, was hangt te drogen... Mannetje ligt hier op de bank een of ander spel te spelen op de Xbox. Dus kan ik lekker achter m'n laptoppie.. Ik slik VSM mama, die zijn voor vanaf het zwanger willen worden t/m het borstvoedig geven en alles daartussen. Toen ik pillen ging halen hadden ze die Etos dingen niet dus heb ik deze maar meegenomen.
heeft de kruidvat of DA niet van die tabletten eigenlijk, voor de ETOS moet ik namelijk naar de stad....
Trouwens heel vreemd, ben vandeweek gelijk na ei een dag of 3 beroerd geweest; misselijk, moe, hoodpijn en ontzettend gevoelige tepels...Nu heb ik helemaal nergens last meer van Volgens de calculator zou morgen de innesteling moeten zijn als ei bevrucht is dus ben benieuwd of ik nog iets ga voelen de komende week... Zelfs mijn boobs heb ik niet echt last meer van... Misschien dan toch echt bevangen door de warmte vandeweek
ik ga deze ronde niet zo op de symptomen letten denk ik... van he weekend namelijk eisprong gehad en voel nu alweer vanalles behalve de dingen die ik normaal voel (.) (.) .......... een 2 wkn afwachten en dan maar testen; zie het wel...
voor de etos pillen moet je echt naar de etos ( = eigen merk ) maar vsm kan je wel verkrijgen bij da enzo