Nou hopelijk is ie gister geweest, maar dat moet ik dus even afwachten. Temp vandaag was 36,3, 0,3 hoger dan gister. En deze ronde is dat tot nu het hoogste wat ik gemeten heb.
Wij eten gehaktballen met aardappels en bloemkool. Dan ben jij ook niet aardig warmbloedig met 36 graden gemiddeld. Goed genoeg geklusd deze maand?
hoi meiden, ben nieuw hier op het forum! ben 24 jaar, zit in ronde 10 en mijn NOD is 30 augustus... spannend allemaal... het mag van mij nu wel eens raak zijn!
welkom juffie wij gaan pizza eten net al sla op Pff heb kramp in me leizen grrrr en me liteken doet au :'( ben nu ff spelletje aan het spelen mannetje heeft net eindelijk de vloer gezogen hehe gisteren al gevraagt maar goed.
@ Juffie: Welkom!! @ avondeten: wij eten makkelijk. Aardappelsalade, kipkrokant schnitzel, stokbrood en tomaat/komkommer salade. Mijn man is het nu aan 't maken. Hoop dat ie opschiet, ik heb HONGER!!!
nou wij moeten nog beginnen mannejte is nu dat stomme ding aan het uitruimen Mij bijt de vaatwasser namelijk
Oh als die van mij de vaatwasser in moet pakken kaner opeen veel minder in dan bij mij. Vandaar dat hij het niet eens meer doet.
Mijn vader is wat dat betreft echt een uitzondering. Die kan heel goed de vaatwasser inruimen en hij is ook nogal opgeruimd.
Mijn mannetje kan dat ook heel goed dus wij doen het omenom. De een kookt, de ander ruimt de vaatwasser in en uit