ik werk 32 en hij euhhh gemiddelt 60 lol maar meestal meer dus ik doe ook het meeste maar verwacht wel dat hij de tuin en de mannelijke klussen doet
Oh, ik heb hem eindelijk . Ik werk in de kraamzorg. En maak mooie uren (contract van 24-30uur, maar werk meer). Mijn vriend werk 40-uur.. Doe het huishouden momenteel alleen.. Maar als hij er is, dan helpt hij me wel mee..
Ik ga even film kijken.. lees morgen wel weer.. Niet teveel kletsen he .. hahaha Fijne avond dames! En Rapoenzel ( en andere dames).. klus ze!!
Die curcus kan ik helaas niet doen ivm slechte rug en nekspieren. Heb nu voor een jaar werk en het was een heel gepuzzel welke collega mijn combiklas ging lesgeven en wat ik dan in hun klas ging geven. Maar we zijn eruit. Vind het echt belachelijk dat ze gym uit het pakket hebben gehaald.
Ik werk 32 uur en mijn man ruim 40. Ik doe dus ook bijna alles in huis, maar dat was ook al zo toen ik nog wel fulltime werkte. Het enige wat hij doet is: - na het eten afruimen en de vaatwasser inruimen - de tuin - kliko's aan de weg zetten Ik doe dus verder alles, maar ach ik heb geen zin meer om er strijd over te voeren. Als ik hem vraag om iets te doen (stofzuigen ofzo) dan doet ie het ook wel, dus nou, ja daar kan ik dan wel mee leven.
Mermaid zo gaat het bij ons ook. Ik vraag het soms niet eens meer want voordat hij dan van de bank komt he bik het al gedaan. Oh sms van Wendysunny: allemaal de groetjes en succes. Ze is erg moe maar hoeft gelukkig niet meer over te geven.
Oh wij hebben gewoon ouderwetse groene kiwi's. Ik hou niet zo van de golden mijn vriend wel. Soms hebben we dus beide op de fruitschaal liggen
hier liggen nog sinasappels en manderijnen op de schaal en druiven en appels in de koelkast maar manlief is echt kieskeurig, hij eet wel mandarijnen en bananen maar de rest van het fruit, dat moet ik gewassen en gesneden hebben voor hem, anders eet hij het niet
Ik heb hier nog aarbeiden, appels en een gadaloupe (ofzo iets) meloen liggen. Die meloen ligt nu in de koelkast waardoor ie niet zo goed wil rijpen, maar ben bang dat als ik m in de fruitschaal leg er allemaal fruitvliegjes op afkomen met dit warme weer. Of is jullie ervaring dat dat wel meevalt?
Hier momenteel elstar appel en kiwi's mijn vriend eet ook lang niet alles als de appels zuur zijn zo als nu eet hij ze niet eens. Dus kan ik ze allemaal opeten.
kan wel op de fruitschaal hoor volgens mij, ik doe meloen alleen in de koelkast als ik het heb gesneden enzo