hier opt moment alleen ananas en meloenen .. Kom dalijk foto's van voor en na spotten van de tuin.. zo trots haha. de muur moet nog een kleurtje maar dat komt wel.. schrik niet van de foto's voor de tijd .. Ff in 2 dagen klaar gestoomt woe..
we hebben hier vrijwel de hele namiddag en begin van de avond regen gehad, miezeren en een wat stevigere bui
Echt? Hier is het al de hele dag droog en het ziet er niet naar uit dat het nog gaat regenen vandaag. Apart hè dat dat zo kan verschillen per regio.
En vanuit de zelfde hoek alleen dan mooi Zeg nou zelf dat was ook drasties nodig hahah Bekijk bijlage 8669
Zozo dat is een hele verandering. idd mooie tuinset. Ben ik jarloers op met onze plastic set van de C1000.
Wow ziet er mooi uit Tante, een hele metamorfose! En echt een gave tuinset inderdaad. Ik kreeg net een mailtje van Jennifer (de canadese die bij ons was een tijdje terug). Ze is rond 25 augustus weer in NL, da's wel leuk, want de 29e vier ik mijn verjaardag.
Oh gezellig ... Altijd leuk . Wij gaan ff waggelen met de hondjes om het dorp. Tot dalijk vanavond vannacht morgenvroeg oid.. Knuf
Wij gaan tv kijken (niet dat er iets op is maar toch) Fijne avond allemaal en tot de volgende keer. Groetjes
Net terug van uiteten! Vriendlief had dat ff goed bedacht. Mmm was lekker en mijn buik zit weer vol. Hier doe ik het meeste in de huishouding. Mr BB ruimt wel de vaatwasser uit en in en hij stofzuigt wel eens. Wel heeft hij overal commentaar op. Schat het gasfornuis is vies, schat de aanrecht ziet er niet uit. Ja lieverd dan ruim je het op. Oei, verkeerde antwoord. Nu ben ik normaalgesproken wel om 17.00 uur thuis en hij pas om 18.30 daarom kook ik ook altijd.
hee dames ik wilde hier ook even een verslag doen over mijn situatie. Vooral voor degenen die me al wat langer kennen. Afgelopen donderdag heb ik zelf al de knoop doorgehakt om voor mezelf en mijn kinderwens te kiezen. Ik ben toen al zijn spullen al bij elkaar gaan verzamelen zodat hij vandaag al zoveel mogelijk mee kon nemen. Het doet heel veel pijn, maar ik moet hem laten gaan. Als hij niet meer van me houdt is het toch geen goede situatie. Jammer dat ik nog steeds zoveel van hem hou.....