Ooohhh ja die had ik wel gezien, echt super hé... maar ik dacht je gaat me vertellen dat Tante posi getest heeft... dan blijf ik maar duimen..
Oh ja, als ze daar bij dat huisje staat als die Penny net die abortus gehad heeft dan roept ze dat ook zo.
Nou idd, echt een shock. Een tijd terug zag ik m nog bij Oprah. Er was daar een stel dat als openingdans op hun bruiloft de dans uit D.D. had gedaan en die hadden ze op You Tube gezet. Bij Oprah mochten ze die dan nog een keer doen en toen kwam ineens Patrick Swayze op en ging zij (de bruid zeg maar) met hem die dans doen. Hoe cool is dat!!
Ja echt super! geweldige dag gehad, over de hele dag visite verdeeld dat we niet ineens moesten rennen en draven. Dat was echt fijn voortaan vaker lol.. Ik kan van het geld wat ik allemaal heb gekregen nog een mooi honden bed kopen ff kijken op google na 10 minuten nog niet gevonden. Maar goed haha Ow hoor net een stemmetje achterhuis klinken 'ik heb iets geokcht' oei oei.. Een water fontijn whaha
Dames ik ga lekker douchen en mijn bedje opzoeken. Morgen weer werken. Kom morgenavond weer bijlezen. Slaap lekker straks!
@Zethu: *Dikke knuffel!* Lieverd, ik duim voor je dat de pijn redelijk snel overgaat! @ricmar: Go, go, inseminatie zaadjes! @Tante: Wauw, je tuin ziet er echt 3000% beter uit, hartstikke mooi! Fijn dat je een mooie verjaardag hebt gehad. @mermaid: Die spierpijn is minder maar nog steeds niet voorbij @Ego: Bleuh, ben misselijk en wil niet eten. Voelde me in juni precies zo, en toen was ik dus zwanger... Waaah, help!
Tante, 22 en dan al oud, dan ben ik al bijna bejaard? Zethu, hier ook nog een dikke knuffel Pooh, balen meid, veel succes de volgende ronde ricmar, think PINK!
Oh wat spannend!!! Wanneer ga je testen? En voor wat betreft de spierpijn: wordt met elke keer dat je gaat rijden minder erg. En dan durven mensen nog te zeggen dat paardrijden geen sport is .
Nou inderdaad, ik ook. Tante zit in ieder geval nog aan de goeie kant van de 25! Oh en ik zie dat Leeuwtje ook nog aan de goeie kant zit.