Pech ik zit er heeeerlijk in Ja Fem dat is de hoek waar je binnen een seconde weg uit moet Oei dat is niet handig als de meneer in de supermarkt er met het verkeerde fruit vandoorgaat whhaahhaahha Ik heb al die tijd geen pil gebruikt, we gebruikte een condoom en die hebben we 3 maanden geleden weggelegd. Ik heb deze maand voor het eerst sinds een half jaar of zo weer mijn ei gevoeld dus nu maar weer 2 weken wachten.....
Niet, we zitten al in de truck! Ik ga met mijn mannetje naar boven, in zijn eentje kan hij tenslotte geen kindje maken
Ok dan blijven wij maar in de truck zitten... als er maar veel rose zijn.. hopelijk hoeven wij er niet lang te zitten
Maakt me niet uit, als ik maar meekan, ik teken wel in voor een sta-plaats!!! !!! Ja, bijdehandte tante hoor en maar bleren in de supermarkt en ik doe net alsof mijn neus bloedt natuurlijk, hahahaha. Klein duiveltje is ze, maar ohhhhh zo lief en ze maakt me altijd weer aan het lachen!!! Sweetcandle; via de paperclip in je bericht kun je een bestand opslaan, vervolgens kun je deze in je bericht invoegen!
@sweetcandie: ik weet nooit hoe dat werkt met dat uploaden, maar volgens mij kan je bij je bericht bij het paperclipje een bestand toevoegen ofzo, en dan zou het mssn moeten lukken... dames: geen ruzie maken over waar we in zitten hoor! de vrachtwagen was bedoeld zodat er een hoop zwangeren in konden... dus mssn een ideetje om beiden boven de lijst te zetten.... voor degene die in de truck willen en voor sweetcandie, die wil relaxen in het huis... ik vind het allebei prima!
hihi, gelukkig is de mijne nog niet zo erg... dat komt over een half jaartje wel denk ik zo... hij vindt het nu alleen nog maar prachtig in het winkelwagentje, hij is aan het sjansen met iedereen hihi
Hihi ruzie om een truck... Mij maakt het ook niet uit, als het maar roze is en er een plekkie voor mij is @Nex: veel plezier!!!!
aaaah sweetcandie, niet verdrietig zijn hoor! die truck is toch ook wel een beetje mooi (hij is tenslotte roze...) Welterusten iedereen ik ga even lunchen met mn kleine man, mssn tot later en anders tot morgen!
Hi, ik heb mezelf van de lijst gehaald omdat we op mijn aandringen nog even rustig aan doen deze maand. Heb net spiraal laten verwijderen en wil deze maand nog even 'ontspiralen' om te kijken hoe mijn lichaam erop reageert. Veel succes deze maand en ik hoop op veel zwangeren! Groetjes, Spijkertje
ok spijkertje... succes dan in je volgende ronde, hopelijk heb je een mooie cyclus om meteen zwanger te mogen worden!
Succes Spijkertje! @all: Kubus gaat slapie doen, morgen weer vroeg op om te werken *kots* Slaap lekker allemaal! En voor de mensen aan de andere kant van deze aardbol... fijne dag verder