Ik riep tegen mijn leerlingen ook toen ik 30 werd. Nu blijf ik 30 en vier ik ieder jaar mijn 30ste verjaardag. Komt er eentje naar me toe en heel zachtjes vraagt hij: kan dat dan juf? Waarop ik roep Natuurlijk kan dat want ik ben de juf dus dan klopt het, toch? Hij glimlachen, ja dan kan het want de juf heeft gelijk! Mooi toch! Dus ik word dit jaar weer gewoon 30.
hahaha, wat leuk van je leerling.. De juf heeft altijd gelijk.. hahaha lig bijna dubbel van het lachen ( doe het alleen niet krijg dan een vlaag misselijkheid :S )
Zeg BEG; omdat ik al wat ouder ben en wel een dingen vergeet: hoe vaak moet je die schitterende bloempjes water geven??? Wil ze wel voor het raam of in een potje op mijn rolator.
Hahahaha. Ja BEG een beetje respect hè voor de oma's . Lieve meiden, het is weer gezellig as usual, maar ik ga mijn mannetje even vergezellen, die is al lekker naar bed. Tot morgen maar wieder. xxx
Ik zat vorige week op het terras met mijn moeder en we kwamen haar vriendin tegen met haar dochter van 23 (kun je me nog volgen?) Vroeg de vriendin van mijn moeder hoe oud ik was. Dus ik zeg, nee dat mag je me niet vragen maar ik word 35. Zie je die dochter kijken en ze zegt: ECHT?????? Hihi dat voelde wel ff goed!
Manlief is 37 en wordt dagelijks 28 geschat, zolang ik niet ouder dan hem geschat word, vind ik het best hihi
WOWWWWW, Zethu, wat lees ik nu toch weer in je banner..... jeetje, dat is effe schrikken. Sterkte meid!!