ey meiden, hoesiey?? bij ons alles z'n gangetje... net weer thuis van visite... ik heb ineens het gevoel ongi te worden.. dus ik denk dat het idd Nega is ik weet t echt niet meer nu..
Ach meiske toch, hoop dat t de hormonen zijn En niet eens zo'n heel vreemde opmerking hoor, ik lees dan ook verder eigenlijk niets meer dan het NOD-topic (lezen en schrijven) en het november mama 2006 topic (alleen lezen). Als je af en toe ziet hoe mensen op elkaar reageren, pfff geen zin meer in Heeft het November mama 2006 topic helemaal kapot gemaakt en de groep is helemaal uit elkaar gevallen, heel erg jammer!!! Dus het slaat echt wel ergens op en geef je helemaal gelijk!!! Toch nog dikke knuffel meis!!! Ga even bijlezen.
Voor jou natuurlijk!!!!! Kan even niet beloven wanneer, vaak pas laat op pc nu de kids vakantie hebben en dan eigenlijk te moe om te pendelen. Zodra ik klaar ben hoor je het meteen Doe het alleen maar voor dames die hier meeschrijven, af en toe krijg ik nog een verloren pb, maar denk dat ik dat zodra ik alle pendels verwerkt heb die nu nog staan dan op alleen vrienden zet. Het wordt gewoon teveel Maar stuur gerust een pb meis, probeer het zo snel mogelijk te doen!! Gaat weer verder bijlezen...
Zo eindelijk bijgelezen Tante nog gefeliciteerd!!! En de tuin is mooi geworden, wow! Zethu dikke knuffel meis, hopelijk mag je het geluk weer heel snel vinden. Je hebt echt een moedige beslissing genomen, petje af meis. Het komt goed, echt waar let maar op Leeuwtje ja vakantie bevalt prima, zal zo wat leuke foto's van gisteren en vanavond plaatsen zo grappig. Jij nog steeds misselijk las ik? Ik heb alleen volle boobies en verder geloof ik niet dat ik ergens last van heb, beetje emo vandaag, maar goed....geen idee of t wat betekent. Heb zelf echt heel sterk het idee dat ik gewoon ongi ga worden deze maand. Ik met mijn meisje (Kaily) Bekijk bijlage 8735
Mooie foto meid, je ziet eruit alsof je je wel vermaakt! @Kwaaltjes: Laten we hopen dat het een goed doel dient Wij allebei natuurlijk!
We blijven doorduimen, bij jou is het sowieso voor een goed doel, bij mij denk ik nog steeds van niet, maar hopelijk zit ik er helemaal naast Deze is ook leuk haha, heeft wel zo'n 5 foto's gekost en nog was hij volgens mijn moeder niet zoals ze plande haha. Samen met mijn zus, haar vriend en de meiden... Bekijk bijlage 8737
De maand dat je het het minste verwacht... Wat zegt je pendel er nu over? De mijne is van een 2-ling naar een 1-ling gegaan, gelukkig Ook een hele mooie foto!
Hmmm geen idee eigenlijk, heb niet meer gependeld, zal ik zo eens doen en welk geslacht geeft ie nu bij jezelf aan dan? Jochie???