NOD augustus 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebietje, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    sweet dreams meiden *knuf*

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    welterusten kubus en dankjewel ;)

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik weet niet of iemand het al heeft uitgelegd ik zag er waren weer veel pagina's bij vanaf dat je het vroeg... en dat ga ik echt niet meer teruglezen :) jeetje ik mis het wel de NOD :)

bij deze:

Het SMEPplan:

SMEPpen (Sperm Meets Egg Programm)
    The Plan

Short Version:
    * "Try" every other night starting Day 8
    * Buy 10 ovulation predictor kit sticks
    * Begin ovulation testing on Day 10
    * When test is positive, "try" that night, plus two additional nights in a row
    * Skip one night, then do one last "try"
    * Take a home pregnancy test 15 days after your ovulation test was positive, if your period has not begun
    * If your ovulation test never goes positive, continue "trying" every other night until Day 35, then do a pregnancy test if your period has not begun.
    Statistics coming in from the bulletin board show that about 40% of post-miscarriage women will get pregnant on the first try if they are faithful to the plan, about double the number of the normal population who are not on the plan. This assumes, of course, that you waited for a normal cycle to begin after your loss, and did not begin trying before having a period after a miscarriage. Many women do not ovulate in that first cycle.

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Toen ik er voor het eerst een half jaar geleden van hoorde dacht ik echt dat je gek zou zijn als je zou gaan smeppen.. best erg.. ik beoordeelde mezelf als gek! :)

is ook wel grappig manlief doet gezellig mee.. we mogen dus nu allen klussen op gezette tijden en aangezien ik niet iemand ben die alleen wil klussen voor een beeb is het best grappig om dat bewust een maand wel te doen :)
    Nu wil je juist klussen als jullie begrijpen wat ik bedoel..
    Dus je moet wel gek zijn als je gaat smeppen hoor! :)

zo ik denk dat ik maar ga slapen als je zo'n onzin gaat typen he :)

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @elegance: ik heb bij Thijmen ook gesmept alleen dan zonder ovu testen omdat ik mn ei voel... het was meteen raak! dus eigenlijk deden we het automatisch weer toen we voor de tweede wilde gaan, meteen raak! en nu zijn we het ook aan het doen, wie weet met weer meteen resultaat... ik hoop het!

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ben weg... ga even tukkie doen...

7. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Goedemorgen!
    @Elegance
    Bedankt voor de uitleg Elegance! Volgens mij gaat dat helemaal goedkomen! Wel goed plannen dan en zorgen dat je op die dagen thuis bent maar denk dat dat wel goed te doen is?
    Leuk dat het bij Surf ook zo gelukt is! Veel succes, hopelijk heb je straks een mooie positieve test in handen!

Ga nu naar me werk, allemaal een fijne dag!

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen
    @ smeppen tja voor de een werkt het voor de ander niet
    @ villa kan toch gebruikt worden voor sept :) lekker relaxen na de vakantie hahah

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Hier iemand die een smep baby heeft en de volgende gaat smeppen....zo erg is het niet hoor. Het is voor jezelf en partner juist prettig. Voor het smeppen waren we bang me ei te missen en deden we het alle dagen en soms vaker...resultaat nul en een zere doos/piemel ;)
    De tweede ronde smeppen was het raak voor ons...en wat ook erg prettig is het smep clubje dames is een hegt groepje geworden...we delen veel ondertussen.

10. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    hier ook allemaal aan het farm townen? :)

11. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Wat is smeppen.. dat is toch normaal doet iedereen..

dat je drie dagen achter elkaar sex moet hebben..

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    nou daar krijg ik me mannetje echt niet zover toe

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    je doet ovu-testen en tot die tijd heb je sex om de dag...om het zaad niet te oud te laten worden en om het niet te vaak een zaad lozing te hebben...meerdere keren op een dag dan is het zaad niet opgebouwd tot de ideaale hoeveelheid.

Op de dag van je positieve ovu test heb je sex en de 2 dagen erna dan een dag niet en nog eentje toe.....meer erna mag ook dat noemen wij dan weer fun-smeppen of spek-en-bonen-smeppen....

Onze ervaring is dat vooral dames na een mk of met cpo en Clomid slikken vaak snel resultaat hebben....maar dat is wat ons opvalt....het is ook bedacht door een engelse doktor voor dames met een mk. en wij dachten...waarom eerst een mk..als het werk dan werk het ook voor ons;)

De een gaat op haar kop staan of met een kussen onder haar kant de ander doet aan randjefietsen...en weer andere dragen een maansteen en klampen zich aan pendels vast..andere smeppen, allemaal onschuldig.

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    we hebben ook wat dames gehad die het "stiekum" deden zonder dat hun vent het wist:D

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    nou om de dag seksen haha word lastig hier hoor

16. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Vanaf mijn vakantieadres: JOEHOE!!!!

17. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden, net bijgelezen, moet ik eigenlijk alweer aan het avondeten beginnen...

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @sweetcandie: zie blz 53, daar heeft elegance het uitgelegd...

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ho Kris, hoe is het ?? Lekker aan de klus zeker, gezien je banner??
    heb je een lekkere vakantie?

20. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey ladies,

Hoe is het hier?
    Eindelijk weer thuis en gelukkig is het morgen alweer donderdag, dus bijna weekend. Duivels zijn ook alweer bezig met de aftocht.

Misschien ga ik ook maar stiekem smeppen, klinkt niet verkeerd en kan me niet voorstellen dat vriendlief zegt dat hij geen zin heeft:D

Deel Deze Pagina