Dankjewel!! Ik voel me ook echt heel rijk met mijn 3 (B)engeltjes En ik gun het echt zoooo iedereen toe. Iets mooiers bestaat volgens mij gewoon echt niet *zwijmel zwijmel* Volgende keer maar gezellig opblijven haha, was hartstikke gezellig hahha. Muurtje dikke knuffel terug meis. Hoe gaat het met je? Ego: Half 11 werd ik wakker geroepen haha, Jordy lag in bed "Mama" te roepen en ik moest zoooo nodig plassen dat ik zonder na te denken ben opgevlogen en me daarna pas in viel dat ik niet had getempt. Daarna dus meteen even gaan liggen om te tempen, maarja die zal dus wel niet kloppen. Vannacht ook al om 4 uur wakker geworden om te plassen Nog 7 dagen bij een lf van 14 dagen, maar 2 of 3 dagen minder lang wachten als mijn lf weer zo kort is en ik gewoon ongi ga worden.......begin toch wel zenuwachtig te worden. Heb namelijk echt niet het idee dat ik zwanger ben, maar zodra ik dat denk denk ik nu ook meteen van misschien ben ik het dan wel juist omdat ik de vorige 3 keer ook niet echt kwaaltjes had en dus dacht dat ik niet zwanger was........pfff dat de dagen maar voorbij vliegen!!!!
@Angel: Positief (maar niet obsessief) denken meis Ik dacht trouwens dat je gestopt was met tempen omdat dat zo'n gedoe was afgelopen maand?
ja gelukkig weer helemaal tip top fit ahahaha leeuwtje: heb je mijn pb ontvangen? hij stond namelijk niet in mijn verzonden items, dus twijfel of hij wel is aangekomen hahahaah
@desi: Hij is aangekomen, no worries Als je wilt dat je verzonden berichten bewaard blijven, moet je in je instellingen kijken.
aaaaaaaaaaah oke. ja ik heb sinds de site is vernieuwd geen pb meer verstuurd, maar oke super!!!dan heb ik geen worries meer
Dat klinkt goed lieverd, ik kan altijd blijven eten whuahaha dus ik kan je er verder niet bij helpen of het echt een symptoom is, maar lijkt me wel Ik heb idd voor mijn ei vaak niet getempt, of pas heel laat. Na mijn ei ben ik toch maar gaan tempen omdat ik dan zeker wist wanneer mijn ei nu was omdat ik een aantal dagen die buikpijn had en normaal was dit maar 1 dag. Nu wil ik het even proberen vol te houden ivm mijn ongi. Omdat ik zo'n korte lf heb gehad de vorige keren heb ik geen zin om straks ergens te zijn en dan opeens rood te worden. Nu weet ik zodra de temp naar beneden schiet moet ik zorgen dat ik een mvbtje in de tas heb En bedoel je mij met het dipje?? Geen idee of dat een goed dipje is haha, maar goed we wachten af
@Angel: Ja, ik bedoelde jou met het dipje En wat dat eten betreft: normaal kan ik ook aardig eten als een bootwerker, maar nu de hele dag niet en dan 's avonds wel? Zit me af te vragen of ik dat ik juni ook had? Ik duim voor je dat je je MVB de komende maanden niet nodig hebt!
Haha sorry he, slaap nog half maar echt ik heb geen idee of dit een goed dipje is en of het wel een dipje is of dat mijn temp vandaag gewoon hoger ligt aangezien ik eerst ben gaan plassen met mijn slaapkop hahaha. Ik hoop echt dat het bij jou is omdat je zwanger bent meis, ik gun t je zoooo!! Volgens mij had je toen ook best veel kwaaltjes in juni of vergis ik me? Je wist toen in ieder geval heel zeker dat je zwanger was toch? Wat zegt je gevoel nu?
In juni wist ik juist heel zeker dat ik níet zwanger was, en toen werd ik opeens overtijd... Had toen zo goed als geen kwaaltjes, alleen minder eetlust paar dagen voor NOD, en ineens een hele sloot afscheiding op NOD. Dus ja: het kan nog alle kanten op hier Mijn gevoel zegt nu: 50/50 Tempen lijkt mij toch al niet je-van-het qua betrouwbaarheid, zodra je even verkouden wordt ligt je grafiek overhoop.
Heb mijn symptomen van juni eens opgesnord: Na ei: * Minder afscheiding dan normaal Rond NOD: * Meer afscheiding * Misselijk * Weinig tot geen eetlust; als ik wat eet zit ik na een paar happen al vol * Steekjes in baarmoeder / rechter eierstok Na NOD: * Geen ongi en posi test! * Nog steeds steekjes en kleine krampjes in bm * Steken in tepels * 's Nachts om 3 uur wakker worden, plassen en niet meer in slaap kunnen vallen Ruim voor de wekker al wakker * Moe. Zit vandaag al om 09:30 te gapen
Hmmmm ok het kan dus nog alle kanten op, maar dat is niet erg, zodra het maar op het einde van de rit de goede kant op gaat dan mag dat Ik blijf voor je duimen en steeds wat extra hard, wie weet helpt het Tempen is bij mij tot nu toe nog wel betrouwbar geweest, ik zou het alleen eens moeten gaan geloven. Zodra mijn temp daalt ga ik nog testen want misschien wel innesteling hahaha NOT En toen ik vorige maand een dag koorts had en ik had die temp ingevuld telde hij hem automatisch niet mee??? Achja, zolang ik maar zekerheid krijg wanneer ik ongi word dan vind ik het prima. Ik ga er geen wekker voor zetten en zie het vanzelf wel.
Goedemorgen dames, Geen zin om alles bij te lezen wat een geklets zeg vannacht. Heb ik nog iets gemist?? Nog roze erbij? Zal de lijst eens bekijken