lol Nlou mannetje zijn libido is niet erg hoog hahah maarja klus ronde 1 is al gelukt haha nu op naar het klusweekend
Haha, bij ons is het probleem meer dat vriendlief vroeg naar bed gaat en dan al ligt te maffen. Ik vind het altijd zielig om het weer wakker te maken....
hihi, hier gaat het eigenlijk altijd wel goed, maar we zijn soms zooo moe (als thijmen bijvoorbeeld door zn jetlag 2 weken niet doorslaapt...) , maar goed, wat moet dat moet hihi, en dan lukt het ook hoor. Anders is het geen probleem hihi...
Mja het moet ook wel leuk blijven vind ik persoonlijk. Als een van ons geen zin heeft gebeurd het gewoon niet. Maar dat komt niet zo vaak voor. Wat dat betreft voelen we elkaar wel goed aan.
ooo maar we hebben het wel altijd naar ons zin hoor, alleen soms de eerste stap kost wat moeite hihi, maar daarna is het alleen maar leuk! dus we houden het zeker leuk... tis wel rustig vind ik hier....
Ja het is zeker rustig... Maar ik moet zeggen dat ik juli weer heel druk vond. Ik kan alleen 's avonds ZP'en en kon het daar echt niet bijbenen. Ben dan anderhalf uur bezig met bijlezen...
hihi, ja juli is druk, maar ik lees ook niet altijd alles bij hoor, omdat ik pas op jullie avond inlog ivm tijdsverschil, mis ik een hele dag, das gewoon te veel om bij te houden elke keer, dus vaak knal ik ergewoon middenin hihi
ik lees nu in juli en aug mee... eigenlijk hoor ik al in aug, maar ik kan de julidames nog niet alleen laten hihi, ben veel te nieuwsgierig...
Hey meiden, Weer lekker aan de klets hier? wilde alleen even hallo roepen, ben zo moe van vandaag, nog 1 dagje en dan is het gelukkgi weer weekend!
Oww jaa voor mij ook, heerlijk he Dacht dat me ongie dit keer snel over zou zijn maar ben het nog steeds Hopen dat het morgen over is! Fijne avond allemaal!
Hallo meiden, leuk dat er meer meiden aan smep doen, toch zo gek nog niet dan Surf hoe bevalt het nog in amerika?
Dames ik had me aangemeld, maar kan me eigenlijk ook wel afmelden. Ik blijf nog ff plakken in Julie aangezien er toch een eisprong op getreden is de afgelopen week. De rest staat in Juli, maar de vooruitzichten zijn goed en waarschijnlijk hoef ik me niet meer te melden bij Augustus. Me NOD is door de gyn vast gezet op 31 juli eigenlijk is dat gewoon de tst datum, n.a.v. de echo vanmiddag
tante ik las al dat er iets was maar kon het stukje niet vinden kan je me vertellen op welke pagina je verhaal staat??
Waahaa, gefeliciteerd! @Iedereen: Ik kom me hier aanmelden. Vandaag zijn de duivels binnengebroken Mijn NOD is 21 aug. als ik uitga van een 29 dagen cyclus. Ik zet mezelf wel op de lijst
Hey Leeuwtje Balen van je negatieve test meis.... En al helemaal dat je gelijk daarna ongi wordt. Stom lijf:x Wel gezellig dat je nu hier bent Dikke knuf!